Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات سوریه نشان‌دهنده دموکراسی دینی و آزادی بیان در این کشور جنگ‌زده است.

فاطمه مقصودی در دیدار با امام‌جمعه بروجرد با ارائه گزارش سفر کاری خود به کشور سوریه، اظهار کرد: کشور سوریه برگرفته از انقلاب اسلامی است و با تاسی از فرمایشات امام خمینی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امروز به جبهه ضداستکباری در منطقه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتخابات سوریه نشان‌دهنده دموکراسی دینی و آزادی بیان در این کشور جنگ‌زده است و با وجود خرابی‌های جنگ، مردم با آزادی تفکرهای سیاسی و مذهبی و با شور و اشتیاق به‌پای صندوق‌های رأی آمده بودند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در این سفر، بر افزایش مناسبات اقتصادی، ایجاد بسترهای تعاملات فرهنگی در حوزه‌های دانشگاهی، دینی و علمی و همچنین استفاده بیشتر از شرکت‌های ایرانی در پیشبرد کشور سوریه تأکید شد.

مقصودی با اشاره به دیدارهای مختلف با نمایندگان مجلس سوریه، مفتی اعظم سوریه و برخی چهره‌های سیاسی و فرهنگی این کشور، افزود: در این دیدارها علاوه بر رایزنی‌های فرهنگی و علمی، بر پیشبرد مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف تأکید شد و گزارش این دیدارها به هیات ریسه مجلس شورای اسلامی نیز تقدیم شده است.

وی اضافه کرد: کشور سوریه به وجود سردار شهید سلیمانی افتخار کرده و برای این شهید والامقام و شهیدان مدافع حرم احترام خاصی قایل هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس بیان کرد: با گذشت چند سال از جنگ سوریه و شهادت سردار سلیمانی، هنوز هم مردم و مسئولان این کشور با تأسف و تأثر از شهادت این سردار کشورمان یاد می‌کنند و ایشان را به‌عنوان نمادی از ایثار و از خودگذشتگی و همدلی دو ملت می‌نامند.

گفتنی است، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان به‌عنوان ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه از سوی کشورمان به این کشور سفر کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سردار شهید سلیمانی مجلس شورای اسلامی اشترینان سوريه امام خمینی جنگ سوریه انتخابات ریاست جمهوری سوریه بروجرد دموکراسی نماینده مردم بروجرد و اشترینان کشور سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمودور واسیلوس گریپاریس (Commodore Vasilios Griparis)، فرمانده عملیات اروپایی موسوم به ASPIDES، اظهار داشت: «از زمان آغاز عملیات ASPIDES در 19 فوریه 2024، سطح تهدیدات بدون تغییر باقی مانده است.»
 
این بیانیه نشان دهنده اعتراف آشکار به شکست در محدود کردن عملیات یمن با هدف قرار دادن کشتی‌های وابسته به دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلیس است.
 
پس از آنکه فرانسه و دانمارک از خروج دو ناوچه به دلیل خطر مقابله با پهپادها و موشک‌های یمنی خبر دادند، آلمان نیز ناوچه خود را از دریای سرخ خارج کرد.

همچنین بلژیک پس از ناکامی در آزمایش رهگیری یک پهپاد، ناوچه خود را از محل خارج کرد. این امر تایید می‌کند که حملات یمن ناتوانی‌های قابل توجهی را در قدرت دریایی غرب آشکار کرده است.
 
پیش از این، بریتانیا پس از چندین حمله پهپادهای یمنی، کشتی جنگی Diamond را با کشتی ریچموند جایگزین کرد که این نشان دهنده ضعف قابل توجهی در توانایی نیروی دریایی بریتانیا برای مقابله با عملیات‌های یمن بود. این امر در مورد ناوچه‌های اروپایی نیز صدق می‌کند.
 
بسیاری از فرماندهان و افسران ناوهای جنگی بریتانیایی و آمریکایی در دوره گذشته اظهاراتی مبنی بر ناتوانی خود در مقابله با موشک‌ها و پهپادهای یمنی بیان و تاکید کرده‌اند که حملات یمن در طول زمان مرگ‌بار، دقیق‌تر و مکرر می‌شود.

آنها همچنین اذعان داشتند آنچه در حال رخ دادن است، نشان دهنده بزرگترین چالش دریایی از زمان جنگ جهانی دوم است.
 

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان