Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه‌ای به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نسبت به تطهیر کاوه مدنی متهم جاسوس منابع استراتژیک کشور از سوی محسن مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: پس از مطرح شدن تاسف بار ادعای خلاف واقع آقای محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مورد متهم فراری، کاوه مدنی و تطهیر این عامل نفوذی صهیونیسم جهانی، لازم می‌دانیم مواردی را به جهت شفاف سازی حقیقت، خدمت ملت شریف ایران عرض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقاضای صریح ما از کمیسیون تذکر جدی و موکد به مهرعلیزاده بابت شناخت حد و حدودشان در اظهار نظرها است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: مطابق اطلاعات بدست آمده نهادهای اطلاعاتی کشور و اعلام رسمی دادستانی، متهمان پرونده جاسوسان محیط زیستی اعم از کاووس سید امامی، مراد موشع طاهباز و کاوه مدنی، با هدایت افسر اطلاعاتی موساد ماموریت‌های سه گانه‌ای شامل جاسوسی از موضوعات استراتژیک محیط زیستی خصوصا ذخایر استراتژیک آب، نفوذ در جامعه علمی ایران و در نهایت جمع آوری اطلاعات از شهرهای موشکی زیرزمینی کشور را بر عهده داشتند. این متهمان سفرهای متعددی با پاسپورت‌های جعلی به سرزمین های اشغالی به منظور شرکت در کنفرانس منارید داشته اند که با حضور افسران اطلاعاتی موساد در این رژیم برگزار می شده است.

در این نامه عنوان شده است: اعضای این شبکه نفوذی که همگی مشکوک به عضویت در فرقه یهودیان مارانوس هستند، در برخی از مناطق استراتژیک کشور، دوربین‌ها و سنسورهای بسیار ویژه ای را به ظاهر برای رصد امور محیط زیستی نصب کرده بودند که تحت برنامه حفاظت از یوز ایرانی بنیاد UANI تحت مدیریت سرمایه دار ضد ایرانی مشهور آمریکایی، توماس کاپلان بوده است و کاربردهای ویژه ای برای شناسایی و تعیین دقیق نقاط شهرهای موشکی، شناسایی نوع سوخت استفاده شده در موشک های دوربرد، نرخ اوج گیری موشک‌ها و سایر اطلاعات این تجهیزات داشته اند و این اطلاعات ثبت شده برای بیگانگان و دشمنان ملت ایران ارسال می‌شده است.

در این نامه بیان شده است: از موارد اتهامی مهم این فرد، جاسوسی از منابع استراتژیک آبی کشور بوده است که همزمان با انتشار کلیپ سیاه نمایی‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد کمبود منابع آبی در ایران انجام می شده است. کاوه مدنی در برنامه هنری هارت رایس به عنوان زیر مجموعه برنامه مطالعات ایران در مرکز مک میلان دانشکده علوم سیاسی دانشگاه ییل (از خاستگاه های اصلی سیا برای جذب نیروهای نخبه) عضویت داشته است. طبق اطلاعات بدست آمده، هنری هارت رایس یک صهیونیست جهان-وطن و از حامیان بزرگ مالی رژیم کودک کش صهیونیستی است که این برنامه را برای جاسوسی از ایران برای دولت رژیم صهیونیستی راه اندازی کرده است. عضویت کاوه مدنی در این برنامه اتفاقی بوده است؟ مدنی در حدفاصل سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، در یکی از برنامه‌های مطالعات ایران دانشگاه استنفورد با نام «برنامه حمید و کریستینا مقدم برای مطالعات ایران» که ذیل مدیریت عنصر رادیکال ضد انقلاب، عباس میلانی و با همکاری عنصر ضد انقلاب، پویا آزادی انجام می‌شده است، عضویت و همکاری داشته است. این مسئله اتفاقی است؟

در بخش دیگری از این نامه آمده است: همچنین کاوه مدنی، ارتباط تنگاتنگی با گری لوئیس، هماهنگ کننده سابق سازمان ملل در ایران داشته است که به طور کاملا اتفاقی، همزمان با بازداشت مدنی به ماموریتش پایان داده شد و از کشور خارج گردید. این فرد از نفوذ بسیار بالایی در سازمان محیط زیست برخوردار بوده است و رشد عجیب کاوه مدنی در این سازمان، بدون گذشتن از هیچ یک از فیلترهای اداری نظام جمهوری اسلامی ایران و استعلام های امنیتی با این شخص بی ارتباط نبوده است.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: حال سوال اینجاست که آقای مهرعلیزاده به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایران، چه ماموریت و هدفی دارد که این چنین دشمن ملت ایران و متهم جاسوسی منابع استراتژیک کشور را تطهیر کرده و به عنوان نخبه فراری داده شده در برنامه زنده به مردم معرفی می‌کند؟ آیا چنین فردی صلاحیت حضور به عنوان نامزد برای ریاست ایران اسلامی به عنوان یادگار خون شهدا را دارد؟

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1098531 برچسب‌ها جاسوسی انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جاسوسی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری کاوه مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور

مدیرکل توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت از کمبود بیش از ۳۰ هزار کمک‌پرستار در کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس عباس‌زاده در دومین روز از هشتاد و دومین اجلاس مدیران پرستاری کشور در مشهد مقدس اظهار کرد: رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با شاخص‌هایی ارزیابی می‌شوند که شاخص‌های حوزه پرستاری سه مورد است که اگر ارتقا یابد رتبه دانشگاه افزایش می‌یابد. این سه شاخص شامل نسبت پرستار به تخت، آموزش و پیگیری و نسبت کمک پرستار به تخت است. 

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم خدمات بیمارستانی ارتقا یابد باید خدمات کمک پرستاری را ارتقا دهیم، گفت: به ازای هر 4 نفر یا 3 نفر پرستار باید یک کمک پرستار در بخش داشته باشیم. با توجه به جمعیت 230 هزار نفری پرستاران بنابراین 47 هزار تا 57 هزار نفر پرستار نیاز داریم اما الان در حالت خوشبینانه 30 هزار نفر کمک‌پرستار کم داریم که نتیجه مستقیم آن فرسودگی شغلی پرستاران و کاهش کیفیت خدمات است.

مدیرکل توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت از درخواست برای جذب کمک‌پرستار در دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و افزود: درخواست کرده‌ایم که دانشگاه‌ها افراد واجد شرایط کمک‌پرستاری را شناسایی و معرفی کنند؛ همه مؤسساتی که در مرکز ملی آموزش مهارتی ثبت شده و مجوز دارند می‌توانند کمک‌پرستاری را آموزش دهند. این کمک‌پرستارها طی یک‌سال می‌توانند به سیستم درمان وارد شوند.

فعالیت 230000 پرستار در ایران/ 75 درصد پرستاران زن هستند

وی خاطرنشان کرد: بخشی از ارزش‌یابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها در معاونت پرستاری وزارت بهداشت انجام می‌پذیرد و دانشگاه‌هایی که بیشترین اعتراضات و بهترین عملکرد را داشته‌اند تحت رصد قرار می‌گیرند.

وی خطاب به مدیران پرستاری بیان کرد: برای ساماندهی وضعیت کمک‌پرستاری در نظام سلامت، گواهی‌های آموزشی کمک‌پرستارها را استعلام کنید تا زمینه تقلب در صدور مدارک کمک پرستاری ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور