Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی امروز در گردهمایی فصلی مدیران و رؤسای کمیته امداد استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به شرایط کاری در کمیته امداد اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط کاری در این نهاد قابل قیاس با هیچ جا نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: کمیته امداد به‌عنوان یک دستگاه پیشتاز در خدمت‌رسانی به محرومان و امور نیازمندان قدم‌های موثری برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی به حجم بالای کاری در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: باتوجه به حجم کاری که بر دوش امداد است متاسفانه با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

وی به دیدگاه اعتقادی حاکم بر مجموعه کمیته امداد اشاره کرد و گفت: توقیقات حاصل شده در این نهاد نیز نتیجه همین نگاه اعتقادی و عشق به خدمت‌گزاری است.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد یکی از مجموعه‌های تاثیرگذار در حوزه اشتغال است همچنین با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مانع‌زدایی‌ها، هدفگذاری‌های خوبی درحوزه اشتغال محرومان در سال جاری توسط این نهاد انجام شده است.

 وی عنوان کرد: سال گذشته بالای ۱۰۰ درصد جذب منابع اشتغال در استان داشتیم که پیش‌بینی می‌کنیم با تلاش جهادی امسال نیز بتوانیم با جذب بالای تسهیلات اشتغال قدم‌های موثری در توانمندسازی محرومان برداریم.

صادقی با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال دولتی و تبصره ۱۶ به کمیته امداد استان کرمان اختصاص داده شد، ادامه داد: امسال نیز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال دولتی و تبصره ۱۶ به این نهاد اختصاص یافته که این تکلیف ما را سنگین‌تر کرده است و همکاران باید با کار و تلاش مضاعف در جهت‌ جذب این اعتبارات و اشتغال مددجویان و محرومان تلاش کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان متذکر شد: سال گذشته بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان کرمان ایجاد شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد کرمان تسهیلات اشتغال کمیته امداد استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ محمود جاودان، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با اعلام این خبر گفت: سال گذشته حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های ایتام و محسنین این نهاد کمک کرده‌ اند که از این میزان ۱۰ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

جاودان، با اشاره به جذب ۴۹۱ حامی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این تعداد حامی برای حمایت مادی و معنوی از یک هزار و ۷۹ فرزند یتیم و محسنین نیازمند ثبت نام کردند و به صورت ماهانه مبلغی به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌نمایند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یاد آور شد: در حال حاضر یک هزار و ۶۸۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در حوزه اکرام ایتام منطقه دو بندرعباس می‌باشند که از حمایت مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند.

این مقام مسئول در پایان افزود: مردم نوع دوست و خیران نیک اندیش می‌توانند، با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد مشارکت نمایند.

کد خبر 6088977

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی