Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:37:22 GMT

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه حقوقی ایلیا

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۸۹۷۵

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه حقوقی ایلیا

در این متن مواردی مهم برای ثبت شرکت در موسسه ایلیا را برای شما بازگو میکنیم تا با واژه و ماهیت ثبت شرکت و مزایای آن آشنا شوید. و سپس اقدام به انجام امورات مربوط به ثبت آن در اداره ثبت اسناد و املاک کشور کنید .

از مواردی چون نحوه ثبت شرکت و شروط مندرج در قانون و نیز مدارک مربوط به ان برای شما مطالب مهمی را ارائه می دهیم  و به شما این تضمین را خواهیم داد که جز هزینه های مصوب در ادارات مربوطه و قانون هیچ هزینه اضافی برای ثبت شرکت خود نپردازید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در پایان این مقاله با حجم وسیعی از اطلاعات به ثبت شرکت خود خواهید پرداخت .

همان طور که از نام شرکت به نظر میرسد ، شرکت از شراکت و شریک نشات گرفته شده و به صورت کلی شرکت از تجمع بیش از 2 نفر تشکیل می شود و افراد در کنار هم یک مجموعه را تشکل می دهند که در کنار یکدیگر فعالیتی اقتصادی انجام می دهند. هر ذی نفعی در شرکت ها با برآورد هزینه ها و سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت اقدامات ثبتی و حقوقی را به سرانجام خواهد رساند .

در جامعه امروزه مشاهده می کنیم که چند شریک با کنار یکدیگر قرار گرفتن و انجام امور اقتصادی با کسب درآمد یک شراکت را تشکیل می دهند . در این بین شرکا بدون آگاهی اقدامات لازم را برای ثبت شرکت به صورت قانونی انجام نمی دهند و بدین صورت فعالیتی غیر رسمی را تشکیل می دهند .

ثبت شرکت از جمله مواردی است که افراد با انجام آن میتوانند کسب سود را در حیطه قانون انجام داد و بدین ترتیب امور اداری را در ادارت ثبت شرکت ها به سرانجام رساند .

بهترین مزایای ثبت شرکت

برای انجام امور به صورت قانونی بهتر است کارشناسی مجرب در انجام امور قانونی را برگزینید تا شما را در انجام قانونی امور یاری کند .

شرکت های تجاری به 7نوع دسته بندی می شوند که از جمله پرتقاضا ترین آن ها شرکت های با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی عام ، سهامی خاص ، شرکت های تضامنی و تعاونی می باشد . از جمله دیگر شرکت های تجاری را با عنوان شرکت های نسبی و مختلط سهامی و غیرسهامی معرفی می کنند . برای ثبت هر شرکت باید اقدامات و قوانین مندرج در اداره ثبت شرکت ها را مد نظر قرار داد .

در این بین ثبت شرکت دارای مزایای بسیاری است که با در نظر داشتن آن ها به بهترین روش می توان شرکت را ثبت و از مزایای آن بهره گرفت .

از جمله بارز ترین مزایای ثبت شرکت می توان به قانونی انجام شدن امور تجاری و استفاده از مزایای ویژه دولتی و هم چنین تسهیلات دولتی پس از ثبت شرکت اشاره کرد .

مدارک ثبت شرکت

ارائه دو برگ از اساسنامه تایید شده شرکت
تسلیم دو برگه از اظهارنامه شرکت
رونوشت از مدارک شناسایی شرکا و سهامداران شرکت
تسلیم گواهی پرداخت هزینه های ثبت شرکت و استعلامات مربوطه
ارائه اسناد مالکیت شرکت( استیجاری ، مالکیت)

ثبت برند برای ثبت شرکت  در موسسه ایلیا

از دیگر خدمات شایان مجتمع خدمات اداری ایلیا شامل ثبت برند بوده که کمک شایانی در انجام امور قانونی شرکت ها خواهد بود . منظور از ثبت برند ، ایجاد یک طرح و نام ویژه و اختصاصی با انجام امور قانونی ادارات مربوطه می باشد که توسط فعالان اقتصادی انجام می گیرد . مجتمع حقوقی ایلیا بهترین گزینه برای انجام سریع و تخصصی امور ثبتی متقاضیان می باشد .

 

اظهارنامه مالیاتی پس از ثبت شرکت در موسسه ایلیا

ارائه اظهارنامه مالیاتی با هدف افزایش موارد اقتصادی با انجام امور مالیاتی در شرکت ها به صورت تخصصی انجام می پذیرد . برای محاسبه مالیات و ارائه اظهارنامه مالیاتی ، سازمان امور مالیاتی کشور وظیفه انجام امور را بر عهده دارد . در این صورت تمامی فعالان اقتصادی ملزم به پرداخت مالیات و ارائه اظهارنامه مالیاتی به ادارات مربوطه می باشند .

شرکت هایی که اقدام به فعالیت تجاری در کشور می کنند دارای خصوصیات منحصر به خود می باشند و باید به صورت قانونی  در ادارات مربوطه به ثبت برسند . از این رو برای ثبت انواع شرکت های تجاری در سال های اخیر با در نظر داشتن نوع شرکت ها که شامل شرکت هایی با عنوان شرکت های سهامی عام ، سهامی خاص ، با مسئولیت محدود ، تعاونی ، تضامنی ، نسبی ، مختلط سهامی و غیرسهامی  بوده که هر کدام با دارا بودن ویژگی های ثبتی مخصوص به خود و شرایط مندرج در اداره ثبت اسناد و املاک کشور قابل ثبت خواهند بود .

نحوه ثبت شرکت در موسسه ایلیا

اعتبارات و رسمی بودن یک همکاری را میتوان با ثبت شرکت تضمین کرد . با ثبت شرکت می توان اسناد و حقوق نشات گرفته از قوانین تجارت را در نظر گرفت . با ثبت قرارداد و مستندات مربوط به ثبت شرکت ها و تنظیم قراردادهای رسمی که بین شرکا منعقد می شود و در آن میزان مسئولیت هر شریک و میزان فعالیت شرکت مشخص می شود می توان شرکت را قانونمند دانست. برای انجام ثبت شرکت باید به صورت قانونی اقدام شود . ما در ادامه به شما می گوییم که چطور در کم ترین زمان و به صورت قانونی ثبت شرکت را انجام دهید . با رشد چشمگیر فناوری و تکنولوژی و نیز اینترنتی انجام شدن تمامی امور با ارائه مدارک و مجوز های مربوطه با مراجعه به سایت اداره ثبت اسناد و املاک کشوری با نشانی اینترنتی irsherkat.ssaa.ir و مراجعه به بخش درخواست آنلاین ثبت شرکت ها گام به گام تمامی مدارک و مجوزها را ثبت کنید . در این بین با یاری کارشناسان مجرب ایلیا در کم ترین زمان و یا به صورت آنلاین می توان از نحوه ثبت شرکت اطلاع پیدا کرده و بدین ترتیب اهداف خود را برای ثبت شرکت پیش ببرید .

پس از تکمیل مدارک و تحویل آن ها به کارشناسان ثبت ایلیا نوبت به آن می رسد که اسامی انتخابی برای ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها درج شود سپس پس از گذشت 4 روز کاری و تایید آن در اداره ثبت شرکت ها و درج تایید درسامانه ثبت شرکتها باید مابقی مدارک نیز تکمیل گردد و تمام اوراق شرکت که توسط ثبت ایلیا تنظیم شده است به امضای کلیه ی شرکا برسد.

مشاوره ایلیا برای ثبت شرکت

موسسه تخصصی ثبت شرکت و برند ایلیا با سال ها خدمات شایان خود در عرصه خدمات اداری و اشخاص حقیقی با ارائه بهترین و تخصصی ترین مشاوره های ثبتی به متقاضیان ثبت شرکت ها در کم ترین زمان ، امور مربوط به شخصیت های حقیقی و حقوقی را انجام داده و به جرات می توان گفت این مجتمع جزو بهترین تیم های مشاوره ای در کشور در حیطه انجام امور قانونی شرکت ها می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده تمامی امور حقوقی خود را تنها با یک تماس با مشاوران ایلیا مطرح کرده و آن را به اشتراک بگذارید . سامانه مربوط به ثبت شرکت ها در ایلیا با سال ها سابقه در امر حقوقی و ثبتی شرکت ها برای راه اندازی و کسب و کارهای مختلف می تواند راهکار خوبی جهت انجام سریع امور حقوقی متقاضیان باشد . ما تمامی نکات برای ثبت شرکت ها و نیز اقدامات پس از ثبت را به صورت کاملاً مفصل بازگو خواهیم کرد . حتی یکی از گزینه های مهم برای ارائه در مجتمع ایلیا در زمان ثبت شرکت را می توان ارائه اظهارنامه های مالیاتی و خدمات منصفانه مالیاتی شرکت ها بیان کرد . ما این تضمین را می دهیم  که شما در کم ترین زمان وبا کم ترین هزینه ثبتی می توانید شرکت را ثبت کنید .

هزینه ثبت شرکت در موسسه ایلیا

تمامی امور حقوقی که در شرکت ها انجام میگیرد بر اساس نوع و میزان مسئولیت و تخصصی بودن هر شرکت متفاوت بوده و این هزینه ها و تعرفه ها با در نظر داشتن حق تمبر و نیز ارائه خدمات از سوی کارشناسان حقوقی و ارائه مدارک معتبر به اداره ثبت شرکت ها دارای تفاوت بوده که هر کدام تاثیر بسزایی در ثبت شرکت ها خواهد گذاشت .

مشاوره ثبت شرکت در مجتمع حقوقی ایلیا

موسسه مجرب ایلیا با انجام خدمات اداری به متقاضیان عزیز ، از جمله مجموعه ها برای مشاوره ثبتی به متقاضیان ثبت شرکت در کشور خواهد بود که با راه اندازی یک کسب و کار تجاری و نیز امور اداری و مالیاتی اقداماتی هم چون تاسیس و راه اندازی شرکت ها ، انجام امور مالیاتی ، ثبت برند و مشاوره های حقوقی در حیطه کسب و کار را به صورت تخصصی به متقاضیان ارائه خواهد داد . مجتمع حقوقی ایلیا مجموعه ای تخصصی بوده و متقاضیان را با نحوه انجام امور ثبتی به صورت آنلاین و حضوری راهنمایی خواهد کرد تا در کم ترین زمان امور مربوط به ثبت شرکت آن ها انجام شده و بتوان آن را با حداقل هزینه ثبت کنند . پس از تکمیل مدارک و تحویل آن ها به کارشناسان ثبت ایلیا نوبت به آن می رسد که اسامی انتخابی برای ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها درج شود سپس پس از گذشت 4 روز کاری و تایید آن در اداره ثبت شرکت ها و درج تایید درسامانه ثبت شرکتها باید مابقی مدارک نیز تکمیل گردد و تمام اوراق شرکت که توسط ثبت ایلیا تنظیم شده است به امضای کلیه ی شرکا برسد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت ثبت شرکت ایلیا ( https://eliya.ir) مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت از طریق کانال‌های زیر با ما در تماس باشید.

ایمیل: info@eliya.ir

شماره تلفن جهت مشاوره: ۰۲۶۳۲۱۳۷- ۰۲۱۲۶۶۵۵۱۱۹

آدرس پستی: کرج، میدان آزادگان

منبع: فارس

کلیدواژه: اسناد قانون ایلیا اظهارنامه مالیاتی اظهارنامه مالیاتی انجام امور قانونی اداره ثبت شرکت ها ارائه اظهارنامه کم ترین زمان صورت قانونی ادارات مربوطه ثبت شرکت ها برای ثبت شرکت ثبت شرکت ها اداره ثبت مربوط به ثبت ثبت شرکت ثبت شرکت ثبت برند هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی