Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@09:03:45 GMT

بانوان ایران – بلاروس؛ ساعت 21 به وقت محلی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۸۹۸۶

بانوان ایران – بلاروس؛ ساعت 21 به وقت محلی

مدیر تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال بانوان با بلاروس و ازبکستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش"ورزش سه"، فاطمه علیپور درخصوص برگزاری اردوی برون مرزی بلاروس و دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان با تیم های بلاروس و ازبکستان گفت: اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان به منظور حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی آسیا فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از یک اردوی انتخابی و دو اردوی آماده سازی، ملی پوشان کشورمان  16 خرداد ماه تهران را جهت انجام دو دیدار تدارکاتی به مقصد بلاروس ترک کردند.

 

اولین تمرین رسمی تیم ملی روز گذشته (دوشنبه 17 خردادماه) ساعت 18 به وقت محلی زیر نظر کادر فنی در شهر مینسک برگزار شد. نخستین بازی دوستانه تیم ملی امروز (سه شنبه 18 خردادماه) ساعت 21 به وقت محلی برابر بلاروس برگزار خواهد شد. هم چنین ملی پوشان دومین دیدار خود  را روز جمعه 21 خردادماه مقابل ازبکستان برگزار خواهند کرد. این مسابقه ساعت 18 به وقت محلی برگزار می شود.

 

فوتبال بانوان ایران چند سالی بود از رنکینگ فیفا خارج شده بود و با درخواست رسمی فدراسیون فوتبال دوباره به این رنکینگ برگشت به این شرط که فعالیت هایش در تدارک اردوی تدارکاتی و هم چنین برگزاری بازی های دوستانه قابل ملاحظه باشد که فدراسیون فوتبال این پیش شرط را قبول کرده است و همزمان با تیم ملی فوتبال بانوان ایران تیم های پایه هم به طور جدی استارت زده اند و قرار است در روزهای آتی در تورنمنت های مختلف شرکت کنند.

 

هدایت تیم ملی فوتبال بانوان ایران بر عهده مریم ایراندوست سرمربی سابق تیم ملوان است. او پیش از این تورنمنت اعلام کرده بود تیم تحت هدایش برای رسیدن به هماهنگی لازم و هم چنین شرایط بدنی ایده آل نیاز به زمان دارد.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال بانوان فوتبال بانوان ایران وقت محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر