Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرا رسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان صومعه‌سرا در تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و با صلابت هستند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری: با توجه به شرایط حساس کشور برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب رئیس جمهور شایسته می‌تواند از بسیاری مشکلات، گره‌گشایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلاش در راستای تحقق تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور و حداکثری مردم، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از وظایف ذاتی تک تک مردم و به خصوص مسئولان و اعضای ستادهای انتخاباتی است.

 

بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات در کشور ما، یک فرصت بزرگ است بنابراین نباید این فرصت را از دست داد، به‌ویژه در شرایطی که مخالفین جمهوری اسلامی، نمی خواهند، مردم از این فرصت استفاده کنند، باید همه با حضور حداکثری مشارکت پرشور را رقم بزنیم.

 

به فرموده رهبر معظم انقلاب، حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله‌هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. انتخابات بسیار مهمّ است.

 

شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، که امروز یکی از وسیع‌ترین و مؤثرترین مراکز فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند، از سال ۱۳۷۹ رسماً آغاز به فعالیت کرده و تاکنون مأمن صدها هزار نوجوان و جوان علاقه‌‎مند و مستعد بوده است.

 

فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طول این‌ سال‌ها همواره در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله راهپیمایی‌ها، انتخابات و ... نقش موثری داشته‌اند و امسال نیز با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه «بیماری کرونا» با علم به رسالت مهم خود، باز هم در صحنه بصیرت افزایی و روشنگری قدم گذاشته‌اند تا شاهد انتخاباتی باشکوه در ۲۸ خرداد باشیم.

 

در این راستا اعضای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان صومعه‌سرا از فرصت باقی‌مانده تا انتخابات نهایت بهره را برده و با برگزاری نشست‌های بصیرتی و فعالیت‌های مجازی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند تا امسال شاهد انتخاباتی پرشور و با صلابت باشیم.

 

 

* حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است

«امیرحمزه طالبی» با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است اظهار کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات هم یک وظیفه الهی، سیاسی و تکلیفی و حاوی پیام قدرت و اقتدار برای دوستداران انقلاب است.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا افزود: حضور باشکوه‌ مردم در انتخابات روز 28 خرداد ادای دین به شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و اقتدار نظام اسلامی و تقویت منافع ملی را در پی خواهد داشت و مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های آن را هموارتر از گذشته خواهد کرد.

 

وی گفت: بچه‌های مسجدی به واسطه ماهیت فعالیتی که دارند بیشتر از اقشار دیگر وظیفه دعوت از حضور مردم و نسل جوان تحصیلکرده برای شرکت در انتخابات را برعهده دارند.

 

طالبی تصریح کرد: بنا به وظیفه ذاتی خود با فعالیت در فضای حقیقی و مجازی، اقشار مختلف مردم را برای حضور در انتخابات پیش‌رو و انتخاب فرد اصلح دعوت می‌کنم.

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: همه‌باهم همگام با ملت سلحشور ایران حماسه می‌آفرینیم و برای ایفای نقش در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت کشور در انتخابات ریاست جمهوری با شور و نشاط و آگاهی مشارکت می‌کنیم.

 

 

* مشارکت هرچه بیشتر، به نفع  دوستداران ایران خواهد بود

«سودابه وحدانی» با اشاره به اینکه انتخابات مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است اظهارکرد: حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق های رأی، به توفیق الهی مایه برکت و تأثیرات تحول آفرین در کشور خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: مردم با شور و شعور ایران اسلامی می‌دانند، دشمنان با تبلیغات سو قصد ایجاد فاصله بین جوانان ایرانی و نظام را دارند، اما همواره با شکست مواجه می‌شوند.

 

وی گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می کند تا با حضور علاقمندانه، در تعیین سرنوشت خود گام برداشته و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

 

وحدانی با اشاره به اینکه در راستای مشارکت حداکثری مردمان روستای خشکرودبار در انتخابات پیش‌رو، نشست‌های بصیرتی در مسجد برگزار می‌شود تصریح کرد: به دلیل بیماری کرونا، بیشتر فعالیت‌های ما در فضای مجازی است تا بتوانیم مشارکت حداکثری را در کشور شاهد باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خاطرنشان کرد: ‏نظام جمهوری اسلامی از مردم و برای مردم است و مشارکت هرچه بیشتر، به نفع همۀ علاقه‌مندان به ایران خواهد بود.

 

 

* استقرار دولتی انقلابی ضرورتی انکارناپرپذیر است

«سیدعباس طبایی» اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، دشمن درصدد القای مشکلات معیشتی و خستگی مردم از دولت و نظام است تا با این شیوه بتواند ناامنی و آسیب ها به کشورمان را بیشتر کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر افزود: دشمن باید این را بداند که مردم دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی برنمی‌دارند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم باید توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند و در انتخابات حضور پرشور داشته باشند گفت: در شرایط فعلی، استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رئیس جمهوری با روحیه خدمت‌گزاری و فسادستیزی که کارنامه روشنی در پیگیری منویات مقام معظم رهبری، خدمت به مردم و پاکدستی داشته باشد، ضرورتی انکارناپرپذیر است.

 

طبایی تصریح کرد: در این راستا کانون فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با همکاری پایگاه بسیج مسجد نشست‌های بصیرتی را برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در مسجد برگزار می‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: امام جماعت مسجد هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی در راستای انتخابات، مردم را برای حضور در انتخابات دعوت می‌کند.

 

گفتنی است، امروز لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص دعوت کردن از همۀ مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو، یک وظیفۀ ملی و انقلابی و مجاهدتی برای ساختن آیندۀ کشور است که بچه‌های مسجد این موضوع را به خوبی سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مدیر کانون فرهنگی هنری انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی حضور حداکثری حداکثری مردم هنری مساجد صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم