Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فرارو، هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ایران از فردا برای تیم ملی ایران شروع می‌شود؛ جایی که شاگردان ولادیمیر آلکنو باید در اولین بازی، در تقابلی حساس به مصاف آمریکا بروند. این بازی روز چهارشنبه ۱۹ خرداد و از ساعت ۲۰.۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

دو بازی بعدی تیم ملی والیبال ایران روز‌های ۲۰ و ۲۱ خرداد و در وقت مشابه ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰ به وقت ایران به ترتیب برابر صربستان و آلمان برگزار می‌شود. نکته مهم اینکه سه رقیب هفته سوم ایران به مراتب از سه تیمی که ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها با آن‌ها روبرو شد قوی‌تر هستند و در رنکینگ هم وضعیت بهتری دارند.

به گزارش فرارو، نکته جالب درباره وضعیت رقبای این هفته تیم ملی والیبال ایران اینکه پیش از شروع رسمی این هفته، هر سه آنها، به ترتیب در جدول رده بندی پشت سر ایران قرار گرفته اند. در حال حاضر، تیم ملی ایران در رده ششم ایستاده است و تیم‌های صربستان، آلمان و آمریکا به ترتیب رده هفتم تا نهم را به خود اختصاص داده اند. فشردگی در این بخش از جدول، به جذابیت بازی‌ها اضافه خواهد کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران لیگ ملت های والیبال والیبال ایران امریکا والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ