Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:07:02 GMT

شناور حامل 700 میلیارد ریال قاچاق در بندر گناوه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۹۱۲۹

شناور حامل 700 میلیارد ریال قاچاق در بندر گناوه توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ منصور رضا عزیزی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از توقیف یک فروند شناور دوبه با بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق، اظهار داشت: مرزبانان حوزه بندر گناوه موفق شدند در اقدامی به موقع یک فروند شناور دوبه حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازدید از شناور، تعداد ۱۴ هزار و ۶۴۳ عدد لوازم یدکی خودروی سنگین شامل کابین، ترمولینگ، صندوق لوازم یدکی، صفحه کلاچ و ۳۴ هزار و ۴۴۰ عدد انواع اسباب بازی و... که فاقد مجوز قانونی و در قالب کالای ملوانی بودند کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزیزی ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم، ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۷۳۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانانی این استان شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالای قاچاق قاچاق استان بوشهر مقام معظم رهبری کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان