Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- کاپیتان تیم ملی ایران که در سن ۳۱ سالگی اوج دوران فوتبالش را سپری می‌کند، یکی از ۵ بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که بیشترین تعداد بازی ملی را دارد. 5229709

 تیم ملی فوتبال ایران در شبی که بحرینی‌ها به شدت روی پیروزی خانگی حساب می‌کردند، در منامه به پیروزی قاطع ۳ بر صفر دست یافت. در این بازی احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران از ابتدا در زمین حضور پیدا کرد تا صد و چهاردهمین حضورش در تیم ملی را هم تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج صفی حتی قبل از این بازی هم یکی از ۵ بازیکنی بود که دارای بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال ایران بود و مقابل بحرین تعداد بازی‌های ملی‌اش را با ۱۱۴ رساند؛ این در حالی است که سید جلال حسینی با ۱۱۵ بازی ملی بعد از جواد نکونام، علی دایی و علی کریمی، چهارمین بازیکنی است که دارای بیشترین تعداد بازی ملی است.

حاج صفی این فرصت را دارد تا با حضور در دو بازی پیش روی تیم ملی مقابل کامبوج و عراق، جای سید جلال حسینی را در تعداد بازی ملی بگیرد و در رده چهارم را از آن خود کند.

حاج صفی برای اولین بار در یک دیدار دوستانه مقابل زامبیا در روز ۵ خرداد سال ۱۳۸۷ در ورزشگاه آزادی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت که با دادن ۲ پاس گل در دیداری که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم ملی به اتمام رسید، آغاز درخشانی با تیم ملی داشته باشد.

اولین بازی رسمی حاج صفی با پیراهن تیم ملی ایران هم در تاریخ ۱۳ خرداد همان سال در دبی و مقابل تیم ملی امارات در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی بود که وی از ابتدا در ترکیب ثابت قرار گرفت.

حاج صفی که در این ۱۱۴ ملی ۶ بار هم موفق به گلزنی شده، نخستین گل ملی‌اش را در مسابقات قهرمانی غرب آسیا ۲۰۰۸ مقابل تیم ملی قطر به ثمر رساند.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تعداد بازی ملی تیم ملی حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمار مرگ و میر جاده‌ای در تعطیلات عید فطر (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده کاشمر (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)