Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تلمبه‌خانه‌های 3 و 5 طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک در حال تکمیل و بخش‌هایی از این تاسیسات عملیاتی شده است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، علی جعفرزاده، قائم‌مقام طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک دربار وضع پیشرفت تلمبه‌خانه‌ها در این طرح راهبردی گفت: تلمبه‌خانه شماره 3 با انجام عملیات تکمیلی در بخش نخست آماده بهره‌برداری است، همچنین با نصب تجهیزات توپک‌گیر و توپک‌ران در تلمبه‌خانه شماره 5، بخش کنارگذر این تلمبه‌خانه نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری شده و از این طریق امکان انتقال نفت از گستره 4-1 به گستره 4-2 و سپس به پایانه انتهایی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخش پایانه انتهایی نیز در مرحله انجام آزمایش‌های فنی و مهندسی قرار دارد که پس از انجام آزمایش‌ها و تأیید نهایی، این بخش نیز آماده بهره‌برداری خواهد بود.
قائم‌مقام طرح خط لوله انتقال نفت خام گوره به جاسک عنوان کرد: بهره‌برداری از این طرح ملی و راهبردی به شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران محول شده است و اکنون همکاران این شرکت در منطقه حضور دارند.
جعفرزاده تصریح کرد: عملیات تزریق نفت ادامه دارد و با اجرای عملیات تکمیلی در بخش‌های دیگر، به‌زودی شاهد راه‌اندازی فاز نخست این طرح عظیم ملی و راهبردی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره برداری انتقال نفت تلمبه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز دوشنبه در بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی سد «حوضیان»، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تأمین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

وی بیان داشت: پروژه شبکه انتقال آب «حوضیان» باهدف توسعه و تأمین آب دو هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با دستگاه آبیاری بارانی در دست اجرا است، طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای مصارف کشاورزی میزان تخصیص ۱۳.۷ میلیون مترمکعب و جهت مصارف صنعت، دو میلیون مترمکعب آب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

کد خبر 6090947

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد