Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش، کمبود نیروی انسانی در برخی از رشته ها و مقاطع تحصیلی است.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: نیروی انسانی هر ساله از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جذب می شود که هنوز در این خصوص چیزی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: جلسه نقل و انتقالات مرحله اول برون استانی آموزش و پرورش شهرستان شیروان برگزار شد که در آن به بررسی چالش ها و مشکلات نقل و انتقالات مرحله اول برون استانی پرداخته شد.

 

نادری خاطرنشان کرد: مراحل نقل و انتقال باید از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه های ارسالی اجرا شود تا حق هیچ فردی تضییع نشود.

 

وی تاکید کرد: سعی بر این است تا حد امکان نقل و انتقال همکاران بدون مشکل انجام شود.

 

وی در خصوص آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان اندیشیده شده است.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: ایجاد فضای آرام برای دانش آموزان و والدین، توجیه روسا و ناظران حوزه های اجرایی و هماهنگی لازم بین حوزه های مختلف از اولویت برگزاری آزمون است.

 

نادری افزود: درب هاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد که داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درب هاي ورودي، در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان دانش آموزان آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید