Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:44:05 GMT

ماجرای افشاگری علیه هاروی واینستین تبدیل به فیلم شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۲۵۲

ماجرای افشاگری علیه هاروی واینستین تبدیل به فیلم شد

کری مولیگان و زویی کازان نقش نویسندگان نیویورک تایمز را در جریان افشاگری علیه هاروی واینستین در فیلم «او گفت» بازی می‌کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، کری مولیگان و زویی کازان به فیلم «او گفت» پیوستند. این فیلم درباره گزارشات آزار جنسی نیویورک تایمز علیه هاروی واینستین است که منجربه شکل‌گیری جنبش «من هم» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیگر مشغول مذاکرات نهایی با کمپانی یونیورسال برای بازی در نقش مگان توهی و جودی کانتر نویسندگان کتاب «او گفت: شکستن ماجرای آزار جنسی  که به شعله‌ور شدن یک جنبش کمک کرد» هستند.

داستان فیلم درباره تلاش توهی و کانتر برای افشای این آزار جنسی گسترده و اتهامات تجاوز به چندین نفر علیه واینستین است.

«ماریا شریدر» برنده جایزه امی برای سریال «ارتودوکس» این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از برنده اسکار «ربکا لنکوویچ» کارگردانی می‌کند و تولید آن را از تابستان آغاز می‌کند.

دو کمپانی آناپورنا پیکچرز و پلن بی رایت‌های کتاب را در سال 2018 خریده‌اند. برد پیت، دِد گاردنر و جرمی کلینر از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

مولیگان امسال نامزد اسکار برای فیلم «زن جوان نوید دهنده»  قرار است که در فیلم «فضانورد» به کارگردانی «یوهان رنک» و «رهبر ارکستر» به کارگردانی «بِرَدلی کوپر» بازی کند.

کازان نیز به تازگی در سریال «نقشه‌ای علیه آمریکا»، «تصنیف باستر اسکراگز» به کارگردانی «برادران کوئن» و «بیمار بزرگ» ساخته «مایکل شوالتر» بازی کرده است.

احضار 3، یک مکان ساکت 2 را در گیشه شکست داد+جدول فروشگفت‌‌وگوی اختصاصی با «وینکو میدرندورفر» کارگردان اسلوونی فیلم بن‌بست/ ثروتمندانِ فیلم، جهان را مانند بازار سرمایه‌داری می‌بینند/ ارزش‌های اخلاقی جهان را نجات می‌دهد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینما سینمای جهان فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس

زی‌سان: ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.

به گزارش زی‌سان، مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. 

پیش از مورایس، چهره‌های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و. مسلمان شده بودند.

tags # ژوزه مورایس ، شیدا مقصودلو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم