Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:58:31 GMT

مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۲۸۷

مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

به همت جمعی از اصحاب مساجد استان زنجان نشست های بصیرتی با موضوع انتخابات، مراسم ختم قرآن کریم، حلقه های صالحین و کارگاه های طب اسلامی در مساجد استان به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم ختم قرآن به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ره، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با حضور امام جمعه شهرستان ماهنشان در مسجد باب الحوائج این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حاضران ضمن ختم قرآن کریم فاتحه ای به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی نثار کردند.

 

همچنین مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد در جوار مزار شهدای روستای شهید پرور اردجین با همت بچه های مسجد امام حسین(ع) روستای اردجین برگزار شد.

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و حجت الاسلام ملکی به تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) پرداختند.

 

برگزاری نشست روشنگری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)مصادف با سالگرد تدفین شهدای گمنام پارک پردیس باحضور اصحاب مسجد جامع شهرستان ابهر برگزار شد.

نشست روشنگری با موضوع حضور حداکثری در انتخابات به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) باحضور جمعی از فعالان مسجد شناط ابهر برگزار شد.

 

در این نشست که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید شد.

کارگاه طب اسلامی از سری کلاس های آموزش محور با موضوع حجامت و فواید آن و با حضور جمعی از خواهران فعال در مسجد چهارده معصوم(ع) زنجان برگزار شد.

 

نشست روشنگری در خصوص بصیرت افزایی و حضور حداکثری در انتخابات نیز به همت جمعی از بچه های مسجد ولیعصر(عج) دواسب زنجان برگزار شد.

ویژه ‌مراسم ‌ارتحال ‌امام خمینی‌(ره) و شهادت امام ‌صادق‌(ع) و شهدای ‌قیام ‌۱۵خرداد با سخنرانی ‌حاج آقا مقدم ‌و ‌مداحی ‌آقای نجفی ‌و با حضور خواهران فعال مسجد نورالزهرا(س) پونک زنجان برگزار شد.

حلقه‌ صالحین ‌نوجوانان ‌با بیان ‌مباحثی ‌از قبیل ‌شرح ‌نکاتی ‌از ویژگی های ‌حضرت ‌امام ‌(ره) و آسیب های فضای ‌مجازی ‌و اهمیت ‌عفاف ‌و حجاب در زندگی ‌عفیفانه در مسجد جامع ‌روستای ‌نیماور زنجان برگزار شد.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست بصیرتی انتخابات زنجان برگزار شد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم