Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سایپا مدعی شد این تیم در فصل جاری لیگ برتر بدشانس‌ترین تیم بوده است. - اخبار ورزشی -

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط سایپا بعد از پیروزی برابر فولاد خوزستان گفت: وضعیت تیم ما خوب است و چند روزی است که تمرینات را از سر گرفتیم تا آماده ادامه بازی‌ها شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست دادن فولاد هم اوضاع تیم ما در جدول بهتر کرد و بازیکنان برای ادامه بازی‌ها روحیه مضاعفی گرفتند. فولاد جزو تیم‌های خوب لیگ است، ولی ما در این بازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیتی هم به حریف ندادیم. حالا هم هدف ما این است که در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم. من مطمئنم که سایپا در لیگ برتر می‌ماند و تلاش می‌کنیم تا در پایان فصل جایگاه مناسب‌تری را به دست بیاوریم.

هافبک نارنجی‌پوشان در پاسخ به این پرسش که «چرا تیم سایپا در دو فصل اخیر نتایج بدی در لیگ برتر گرفته است؟»، تصریح کرد: در فصل گذشته تغییرات زیادی در سایپا صورت گرفت و ابراهیم صادقی جوان‌های خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرد، طبیعتاً جوانگرایی تاوان هم دارد و سایپا فصل گذشته به این دلیل نتیجه نگرفت. امسال اما شرایط فرق کرد و متأسفانه در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم. تیم ما در چهار بازی در دقایق آخر نتیجه را از دست داد و اگر امتیازهای کامل این بازی‌ها را می‌گرفتیم قطعاً موقعیت سایپا در جدول فرق می‌کرد. من معتقدم که در این فصل بدشانس‌ترین تیم لیگ برتر بودیم.

عبدی در مورد رقابت سپاهان و پرسپولیس برای به دست آوردن قهرمانی، تصریح کرد: شرایط لیگ طوری است که فقط این دو تیم شانس دارند. پرسپولیس که در چهار سال گذشته قهرمان شده است و ثبات بسیار خوبی دارد و سپاهان هم امسال با محرم نویدکیا خیلی خوب نتیجه گرفته است. این سپاهان می‌تواند چند سال در بالاترین سطح باشد و در هر پست هم بازیکنان خوبی دارد. هر دو تیم اندازه خودشان شانس دارند، ولی من شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر می‌دانم. آنها چهار فصل قهرمان شدند و این شخصیت را دارند که پنجمین قهرمانی را هم کسب کنند.

مالکی: تحت فشار گذاشتن داوران چیزی را عوض نمی‌کند/ سایپا در لیگ برتر می‌ماند

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید

به گزارش "ورزش‌سه"، فرصت‌سوزی‌های پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا طی سه ماه اخیر سبب شد تا قهرمانی در آسیا با وجود نمایش‌های تحسین‌برانگیزی که تیم مورایس مقابل الهلال داشت، از بین برود. از سوی دیگر در همین دوره پنج شکست پیاپی هم در لیگ برتر از راه رسید تا وقتی سپاهان در شروع سال جدید در آبادان شکست خورد، تا حد زیادی امید به قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم بر باد رفته باشد.

در جام حذفی اما شرایط متفاوت است. سپاهان در همان روزهای پر فراز و نشیب هم توانست در اولین بازی جام حذفی که دیدار معوقه برابر شمس آذر بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با سه گل این تیم را در ورزشگاه خانگی بدرقه کرد.

حالا و پس از چند هفته دومین دیدار مرحله حذفی از راه رسیده است؛ جایی که قرعه با سپاهان مهربان بود و آنها اگرچه باید خارج از خانه بازی کنند، اما به مصاف یک تیم دسته اولی می‌روند که طی سال‌های اخیر شرایط خوبی از نظر مالی نداشته و امسال هم با سیاوش اکبرپور احوال بغرنجی دارد و در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است.

با این حال بازی در اهواز هیچ وقت برای مدعیان فوتبال ایران از استقلال و پرسپولیس گرفته تا سپاهان آسان نبوده و مورایس در آخرین تمرین به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت و بازیکنان هم تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا آماده یک مسابقه سخت و طاقت‌فرسا در اهواز شوند که طبق آخرین اخبار قرار است در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

سپاهان پس از فرصت سوزی در لیگ برتر و آسیا حالا با تمام توان به جام حذفی پا می‌گذارد و مورایس بتواند هواداران ناراحت تیمش را با قهرمانی در این جام خوشحال کند.

دیگر خبرها

  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است