Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی به منظور پیگیری دیپلماسی حمل‌ونقل به جمهوری آذربایجان سفر می‌کند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز از طریق مرز زمینی جلفا به منطقه خودمختار نخجوان در جمهوری آذربایجان وارد شده و پس از آن به شهر باکو سفر خواهد کرد.

بازدید از پایانه مرزی جلفا و جاده‌های منتهی به آن، بازدید از ایستگاه ریلی اردوباد و مسیر‌های جاده‌ای و ریلی نخجوان، بازدید از پایانه و بارانداز ریلی آستارا و دیدار با رشاد بنی‌اف، وزیر حمل‌ونقل جمهوری آذربایجان از جمله برنامه‌های محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سفر به این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این سفر سعید رسولی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن، خیرالله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور و سیدقاسم بی‌نیاز، رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، اسلامی را همراهی می‌کنند.   بیشتر بخوانید: افتتاح آزادراه غدیر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور
  انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیر راه و شهرسازی سفر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیر راه و شهرسازی سفر وزیر راه و شهرسازی جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران