Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا سریعا بعد از این تصمیم از سوی باشگاه استرالیایی تصمیمات جدید خود را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.  

در گروه F  و به دنبال انصراف تیم بریزبین رور مسابقه مقدماتی بین این تیم و تیم کایا فیلپین لغو شد. حالا نماینده فیلیپین باید با تیم شانگهای چین مسابقه دهد و تیمی که در این مصاف پیروز شود مجوز حضور در بازی‌های گروهی F را به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سیدنی اف‌سی هم در گروه H بازی‌ها حضور داشت. با انصراف این تیم از حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مصاف مقدماتی دو تیم دئگو کره جنوبی و تیم چیانگرای‌یونایتد لغو شد و سهمیه مستقیم حضور در بازی‌های گروهی به تیم دئگو کره جنوبی تعلق گرفت و تیم سیدنی اف‌سی هم جای خود را به تیم تایلندی داد. اما به دنبال انصراف تیم ملبورن‌سیتی بازی حذفی بین تیم‌های ملبورن‌سیتی و اوزاکای ژاپن لغو شد و تیم اوزاکا به طور مستقیم به بازی‌های مرحله گروهی در گروه J راه پیدا کرد.

به نظر می‌رسد علت انصراف تیم‌های استرالیایی از حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به خاطر ویروس کرونا بوده است. احتمالا این تیم‌ها با جرایم نقدی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه خواهند شد. بازی‌های منطقه غرب آسیا وارد مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌ها شده که سه تیم ایرانی در آن حضور دارند و قرار است بازی‌ها شهریور ماه برگزار شود. بازی‌های منطقه شرق هم قرار به برگزاری به صورت متمرکز در ازبکستان است. کشورهای شرق آسیا به خاطر ویروس کرونا تمایل چندانی به برگزاری بازی‌ها ندارند.

کد خبر 606130 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا حضور در بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما