Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مطالعات اقتصادی و سیاسی دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی با همکاری انجمن علمی علوم سیستم و انجمن ملی اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، وبینار تخصصی بررسی «ابعاد اقتصاد انتخابات؛ مختصات سیاست‌های کارآمد نامزدهای ریاست جمهوری» را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه با حضور دکتر جواد اطاعت ـ هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر حسنعلی قنبری ـ هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، دکتر علی سرزعیم ـ هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر محمد فاضلی ـ هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر حجت ایزدخواستی ـ  هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی و دبیر علمی نشست: دکتر یدالله دادگر  ـ عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ساعت ۱۶ الی ۱۸ به صورت آنلاین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://old.sbu.ac.ir/webinar/Pages/default.aspx و https://www.sbu.ac.ir/web/webinar مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی ـ هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد