Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@04:48:44 GMT

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه خرداد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۶۹۸

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا ویژه خرداد آغاز شد

به گزارش اکوفارس، در این طرح 5 محصول تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، تیبا 2 با رینگ فولادی، ساینا دنده با رینگ فولادی، ساینا S و کوئیک S با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از سه شنبه 18 خرداد به مدت 3 اجرایی می شود و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان نهایی برای ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد. همچین رنگ خودروهای ارائه شده در این طرح فقط سفید می باشد

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوق‌العاده

- محدودیت کد ملی برای ثبت نامها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میباشد )

-حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم میباشند.

-امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

-متقاضی طی 48ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکتهای سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

-امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی ( نصب بر روی خودرو ) میسر نمیباشد .

-متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایندضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام،تا 3سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت .

-شماره کارت،شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگرددالزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود

-شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

-کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی ، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.

-مشتریان میبایست پس از کارکرد 1000کیلومترو حداکثر 5ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگیهای گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می شود.

جدول فروش به شرح زیر می باشد:

        

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فروش فوق العاده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: بر اساس ماده ۵۰ آیین‌نامه مدارس و در ماده ۸۸ آیین‌نامه آموزشی، ثبت‌نام مجدد دانش‌آموز در همان پایه که قبول شده در موارد استثنا مانعی ندارد و تکرار پایه در دوره دوم متوسطه متناظر با رشته تحصیلی و تنها در مدارس غیر دولتی امکان‌پذیر است.
علیرضا شجاعی‌پور افزود: افزود: اگر دانش‌آموزی متقاضی تکرار پایه بود، باید شرط قبولی در همان پایه را دارا باشد.
وی افزود: هر چند دانش‌آموزان متقاضی تغییر رشته می‌تواند هم در خردادماه و هم در شهریورماه در آزمون تغییر رشته مشارکت کند، اما توصیه ما به شرکت دانش‌آموز در امتحانات خردادماه است.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: در خردادماه هم دانش‌آموزان می‌توانند تغییر رشته بدهند، اما مدیران باید مشخصات دانش‌آموز متقاضی را در سامانه سیدا ثبت کنند.
به گفته او: دانش‌آموز متقاضی تغییر رشته در پایه‌های دهم و یازدهم باید تا دوهفته قبل از امتحانات خرداد و یا شهریورماه، درخواست تغییر رشته خود را به مدرسه ارائه دهند.
سرپرست معاونت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: دانش‌آموزانی که از پایه یازدهم به دوازده تغییر رشته دهند، در صورتی که دروسی باقی بماند می‌تواند در امتحانات شهریور شرکت کنند، اما نمراتشان در سوابق تحصیلی موثر نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان