Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:01:20 GMT

برانکو: داوری در شکست مقابل قطر تأثیرگذار بود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۸۵۷

برانکو: داوری در شکست مقابل قطر تأثیرگذار بود

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان نسبت به عملکرد داور دیدار دیشب تیمش مقابل قطر معترض بود.

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار گروه E رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین، تیم ملی قطر موفق شد با تک گل حسن الهیدوس از روی نقطه پنالتی، عمان را شکست داده و به عنوان تیم نخست این مسابقات، راهی مرحله بعد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما پس از این بازی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش مقابل میزبان این گروه، به شدت از عملکرد داور این بازی انتقاد کرد.


ایوانکوویچ در  جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: تیم ملی قطر برای پیروزی در این مسابقه، نیازی به کمک از خارج زمین نداشت. ما مستحق باخت نبودیم و تیم داوری این بازی اشتباهات بزرگی را مرتکب شد. ضمن اینکه شرایط آب و هوایی با وجود تهویه های مطبوع کننده هوا، روی عملکرد بازیکنانم تأثیرگذار بود.


او با اشاره به آفساید نبودن گلی که عمان به ثمر رساند، گفت: فاصله مهاجم عمان با مدافع آخر قطر دو متر بود نه چند سانتی متر که داور بخواهد آن را آفساید بگیرد. داور همچنین یک خطای پنالتی هم برای ما نگرفت بنابراین می گویم که ما لیاقت باخت را نداشتیم.

 


وی در مورد عملکرد تیمش نیز گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. به طور کلی، من از عملکرد تیم و آنچه امروز تیم ملی عمانی ارائه داد راضی هستم. امیدوارم که نتیجه مثبتی در بازی های پیش رو کسب کنیم و به دور بعد صعود کنیم اما این البته به پیروزی در دو مسابقه بعدی مقابل بنگلادش و افغانستان بستگی دارد.


ایوانکوویچ ادامه داد: ما در برابر یکی از بهترین تیم های آسیا در چند سال اخیر بازی کردیم. پیروزی و صعود آنها به عنوان تیم نخست را تبریک می گوییم، اما من در مورد سیستم مرحله مقدماتی اظهار نظری دارم.


وی توضیح داد: قطر باید از مسابقات مقدماتی جام جهانی حذف می شد، به این معنی که نتایج آنها محاسبه نمی شود و فقط در مقدماتی آسیا محاسبه می شود. چرا که این تیم میزبان مرحله اصلی جام جهانی است و حضور آنها در این رقابت ها طبیعی است. به عنوان مثال قطر در مسابقات مقدماتی اروپا شرکت می کند ولی نتایج آن محاسبه نمی شود.

تیم ملی عمان برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان تیم ملی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است

سرمربی یوونتوس باور دارد که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، تیمش به هدف خودش در این فصل می‌رسد.

طرفداری | یوونتوس در صورت پیروزی مقابل رم در ورزشگاه المپیکو در عصر یکشنبه، سهمیه لیگ قهرمانان اروپای خودش را مسجل می کند، هدفی که الگری از ابتدای فصل روی آن پافشاری می کرد‌.

شکست دادن جالوروسی که روز پیش در خانه مقابل بایرلورکوزن در لیگ اروپا متحمل شکست شده‌اند، کار آسانی نخواهد بود. به خصوص برای یوونتوس که از زمان بازی خارج از خانه مقابل لچه در ۲۱ ژانویه، در خارج از تورین حتی یک برد هم کسب نکرده است. الگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

برای بازی فردا دو مصدوم خواهیم داشت: الکس ساندرو در شرایط آمادگی کامل به سر نمی برد و ییلدیز به دلیل بیماری همراه تیم نخواهد بود. چقدر احساس یوونتوسی بودن می‌کنم؟ حالا دیگر ۸ سال است، به علاوه ۲ سال دیگر که مربیگری نکردم، در تورین زندگی می‌کنم. این باشگاه یک دی‌ان‌ای منحصر به فرد دارد. بعید است تغییر کند. می‌توانید شکل آن را تغییر دهید، اما تغییر نمی‌کند. دی‌ان‌ای هر باشگاهی باید مورد احترام قرار گیرد.

به هدف خودمان نزدیک می‌شویم، ببینیم فردا می‌توانیم به مسیر پیروزی برگردیم یا نه، چون از لچه به بعد خارج از خانه برنده نشده‌ایم. رم عملکرد خوبی دارد، آن‌ها تیم قدرتمندی هستند و کیفیت بالایی دارند، بازی‌ زیبا و سختی خواهد بود.

در نیم‌فصل اول ۴۶ امتیاز کسب کردیم، در نیم‌فصل دوم نتوانستیم عملکرد دور رفت را تکرار کنیم اما نتایج خیلی ضعیف‌تری هم نگرفتیم. به لیگ قهرمانان که هدف اصلی است، نزدیک هستیم اما باید محتاط باشیم چون هنوز چیزی قطعی نیست.

مک‌کنی فصل درخشانی داشت. لحظاتی وجود دارد که سرمربی برای بازی‌ها و تمرینات تصمیمات متفاوتی می‌گیرد. همه بازیکنان مورد نیاز هستند، برای مثال، کین حالا در خط حمله عملکرد بهتری دارد، میلیک هم بعد از گلی که مقابل لاتزیو زد، اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده است.

ده روسی در رم؟ من با پدرش در لیورنو همبازی بوده‌ام. دنیل حتی با وجود عملکرد خوب مورینیو، شور و نشاط را به رم آورده است. او جوان است و فکر می‌کنم می‌تواند دوران حرفه‌ای خوبی داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است