Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:02:53 GMT

چوکا با پیوس به دنبال انجام ماموریت سخت(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۹۷۲

چوکا با پیوس به دنبال انجام ماموریت سخت(عکس)

فرشاد پیوس مقابل خوشه طلایی ساوه اولین حضور خود را به عنوان سرمربی چوکا در لیگ دسته اول تجربه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  شکست برابر فجرسپاسی شیراز سبب شد تا مدیران باشگاه چوکای تالش به همکاری با مهدی پاشازاده پایان بدهند و به دنبال گزینه ای رفتند که میان هواداران تالشی به دلیل رساندن این تیم به لیگ دسته اول محبوبیت فراوانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فرشاد پیوس سال گذشته و در شرایطی که هنوز ویروس کرونا هواداران را از استادیوم ها دور نکرده بود، توانست با نتایج خوبی که در ورزشگاه پوریای ولی کسب کرد، این تیم را پس از دو دهه به رقابت های لیگ دسته اول برساند ولی با مدیریت پیشین باشگاه به مشکل خورد و هادی شکوری بود که فصل را با سبزپوشان آغاز کرد.

 


چوکا در حال حاضر شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با کسب 25 امتیاز از 27 مسابقه، در خطر سقوط قرار گرفته است. پس از حضور هادی شکوری، علی لطیفی و مهدی پاشازاده حالا مدیران باشگاه فرشاد پیوس را برای انجام ماموریتی سخت برگزیده اند.


پیوس طی چند روز گذشته هدایت سبزپوشان را در تالش زیر نظر گرفته و بیشتر تمرکز خود را روی کارهای روانی و افزایش روحیه تیم گذاشته است تا در بازگشت به تالش، بتواند اولین مسابقه اش که از ساعت 18:50 دقیقه امروز در ورزشگاه سردار جنگل آغاز می شود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

دسته یک فرشاد پیوس (سرمربی) چوکا تالش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک فرشاد پیوس سرمربی چوکا تالش فرشاد پیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد

ایسنا/گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: طرح کاروان سلامت در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان، بسته معیشتی و نیابت در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

 علی احمدی امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای شعار هفته هلال احمر (با مشارکت شما، سربلندیم) طرح کاروان سلامت در شهرستان اجرا شد.

احمدی گفت: این طرح در قالب خدمات پزشکی و دارویی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و با مشارکت ۲ پزشک عمومی، ۲ پزشک متخصص، ۲ پرستار، ۵ نفر از خیرین و ۲۰ نفر از اعضاء داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر تالش در روستای بسک و روستاهای همجوار بخش مرکزی تالش اجرا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تالش ضمن تقدیر از مشارکت همه عزیزان در اجرای این طرح خداپسندانه، افزود: در این طرح تعداد ۱۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال به همت خیرین در بین خانواده های کم برخوردار و بی سرپرست روستا توزیع شد.

 احمدی گفت: برنامه هایی همچون دیدار با خانواده جانباز جنگ تحمیلی در قالب طرح نیابت، اجرای فضای دوستدار کودک برای کودکان روستا، آموزش همگانی و امداد، کمک های اولیه به ۵۰ نفر از اهالی روستا از دیگر برنامه های اجرا شده در این طرح بود.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • پروژه آزوریان؛ تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته ای شوروی(+تصاویر)
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • سفر فضاپیمای چینی به قسمت دوردست ماه آغاز شد
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید