Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی در دیدار استاندار خراسان شمالی با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، ۱۱۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای زلزله‌زدگان اخیر استان تصویب شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در دیدار صبح امروز استاندار خراسان شمالی با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور موضوع خسارت های وارد شده در زلزله اخیر به استان مورد بررسی قرار گرفت و تخصیص ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی شجاعی در این دیدار به بیان آخرین وضعیت زلزله زدگان استان و اقدامات انجام شده از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان پرداخت.

پس از اتمام این نشست شجاعی از تخصیص ۱۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به زلزله زدگان استان خبر داد و گفت: بر این اساس ۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به زلزله زدگان استان پرداخت خواهد شد. بر اساس این گزارش، استاندار خراسان شمالی امروز با هدف اعتبارات و کمک های بیشتر برای زلزله زدگان استان با دیگر مسئولان کشوری دیدار خواهد داشت.

گفتنی است در بامداد روز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری دو زلزله به بزرگی ۵.۵ و ۵.۴ ریشتر مناطقی از شهرستان گرمه در این استان را لرزاند که بر اثر آن تعدادی از منازل مسکونی تخریب و دچار آسیب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی زلزله زدگان استانی شهرستانها کمک بلاعوض زلزله زدگان استان ۱۱۸ میلیارد تومان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد

میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، میزان بارش‌های سامانه اخیر که روز گذشته در خراسان شمالی فعال بود، اعلام شد.

بر این اساس بجنورد ۶.۵ میلی متر، آشخانه ۵.۱ میلی‌متر، راز ۴.۹ میلی‌متر، شیروان ۱۱.۹ میلی‌متر و صفی‌آباد ۵.۵ میلی‌متر بارندگی را ثبت کردند.

همچنین ۱۰.۷ میلی متر بارش در فاروج را شاهد بودیم.

ایستگاه کلات اسفراین با ۳۵.۶ میلی‌متر بیشترین بارش را طی گذر سامانه بارشی به خود اختصاص داده است.

کد خبر 750744

دیگر خبرها

  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت