Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش دوچرخه سواری ایران هنگام تمرین با شوخی نابه‌جای یک راننده روبرو شده که این اتفاق در نهایت به کتک خوردن رکابزن نیز ختم شده است.

علی اصغر موسی زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره درگیری با یک راننده در حین تمرین بیان کرد: ما مسابقات زیادی را در پیش رو داریم و قرار است انتخابی المپیک هم برگزار شود از این رو حتماً باید تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیز صبح امروز (سه‌شنبه) که برای تمرین رفته بودم یک راننده آژانس ماشین خود را سمت من گرفت و نزدیک بود زمین بخورم. پس از آن نخواستم به راننده حرف نامربوطی بزنم و فقط از روی عصبانیت  آینه ماشینش را چرخاندم که همین مساله باعث شد راننده با من درگیر شود و من را کتک زد و  به من فحاشی کرد. بعد از این اتفاق به اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر مراجعه کردم و مشکل خود را گفتم. مانند همیشه گفتند پیگیر می‌شوند اما می دانم که هیچ ترتیب اثری نخواهند داد.

او ادامه داد: ما بارها گفته ایم که هنگام تمرین در جاده ها نیاز به اسکورت داریم اما کسی اهمیت نداده است. هر روز موقع تمرین با چنین اتفاقاتی روبه‌رو می‌شویم و بارها شده که موتور سواران و راننده ها زمانی که ما مشغول تمرین هستیم یا به سمت ما گوجه پرتاب می کنند یا آب جوش می ریزند. در واقع هر روز جانمان را کف دستمان می گذاریم و به تمرین می رویم اما با این وجود هیات دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان مشکین شهر هیچ اقدامی برای حل مشکل ما انجام نداده‌اند.

رکاب زنان ملی‌پوش ایران با اشاره به نگرانی که بابت آسیب دیدن دوچرخه اش داشت، گفت: دوچرخه‌ای که اداره کل در اختیار من گذاشته ۱۶۰ میلیون تومان قیمت دارد و اگر  بر اثر چنین اتفاقاتی دوچرخه آسیب ببیند، من باید چه کار کنم و چگونه هزینه آن را تامین کنم؟ البته این مشکل همه دوچرخه‌سواران در ایران است که اسکورت ندارند. حتی ما با پلیس راهنمایی و رانندگی نیز گاهی اوقات دچار چالش می‌شویم چرا که پلیس می‌گوید دوچرخه سواران نباید در جاده ها تمرین کنند و اگر ما در جاده تمرین‌ نکنیم دیگر جایی برای تمرین کردن نداریم. هیچ کسی نیست که معضلات ما را حل کند. قبلا که به فدراسیون مراجعه می کردیم تا چاره ای بیندیشد عنوان کردند که این وظیفه اداره کل شهرهاست و اداره کل مشکین شهر هم هیچ اقدامی انجام نداده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری جاده بازی های المپیک توکیو یک راننده اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی

 اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر فردا دوشنبه تشدید سامانه بارشی موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی استان و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 سامانه بارشی تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی توصیه کرد: عدم اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، احتیاط در تردد‌های جاده‌ای مخصوصا در جاده‌های کوهستانی، لغو سفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی استان، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبرو‌ها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف مورد توجه جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی