Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پنج نفر از اعضای باشگاه خبرنگاران جوان مرکز چهارمحال و بختیاری در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حائز عناوین برتر شدند.

در این جشنواره افسانه احمدی رتبه اول، نگار شیخ پور رتبه دوم، صادق صادقی رتبه سوم و عرفانه نعمتیان رتبه شایسته تقدیر در بخش قالب تولیدات تلویزیونی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اواخر فروردین زمان برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال و بختیاری

همچنین رضا کامران سامانی در بخش عکس عنوان دوم را به دست آورد.

اختتامیه پنجمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری با حضور یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیما، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) و جمعی از مسئولین چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ لله گانی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این جشنواره گفت: ۳۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره با شعار «پیشگام بودن جوانان در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن» در ۱۰ بخش و ۱۰ قالب ارسال شد.

او با اشاره به سرسام آور بودن هزینه‌های مالی رسانه‌های مکتوب افزود: چاپ و تهیه محصولات مکتوب کاهش داشته لذا آثار ارسالی از این رسانه‌ها نسبت به آثار ارسال شده از خبرگزاری‌ها و فضای مجازی کمتر بوده است.

لله گانی اضافه کرد: داوران در بخش‌های مختلف از جمله رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری ها، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، تلویزیون و رادیو به صورت جداگانه طی پنج روز آثار را داوری و ۳۸ نفر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه خبرنگاران جوان جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره رسانه ای ابوذر چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • «طوفان الاقصی» بزرگترین شکست نظامی را برای اسرائیل رقم زد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا