Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تبلیغات به مدت یک هفته تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و لازم است نامزد‌ها در روند تبلیغات شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

او افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر در ۱۲ شهرستان، ۳۱ شهر و ۳۱ بخش در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تایید نهایی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر انجام شده و ۷۷۷ نفر در استان برای تصدی ۱۶۵ کرسی اصلی و ۱۰۱ کرسی علی البدل با هم رقابت می‌کنند.

ندایی بیان کرد: همزمان با انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها نیز در هزار و ۵۱ روستا برگزار می‌شود.

او افزود: پنج هزار و ۷۵۶ نفر از روستا‌ها برای حضور در شورا‌های اسلامی روستا‌ها شرکت کرده اند که سه هزار و ۲۵۲ عضو اصلی برای شورا‌های روستا انتخاب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی زیرساخت‌های استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: هزارو ۶۷۷ شعبه با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به دوره‌های گذشته آماده اخذ رای از هم استانی‌ها بوده که هزار و ۳۳۱ مورد ثابت و ۳۳۶ سیار است.

ندایی گفت: علاوه بر این ۱۲ صندوق سیار نیز با متولی گری دانشگاه علوم پزشکی برای اخذ آرا از افراد بستری و قرنطینه‌های کرونا در بیمارستان‌ها و منازل فعالیت خواهد داشت.

او با بیان اینکه مشارکت استان در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری ۷۳ درصد بوده اظهار امیدواری کرد در این دوره نیز مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری بیافرینند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 تبلیغات انتخاباتی شورای شهر داوطلبان انتخابات شورا های اسلامی شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن در مراسم تجلیل از شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های شهرستان گفت شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند.

علی دهقان زاده با بیان اینکه شورا‌های اسلامی نمایندگان مردم هستند از آنها خواست در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند و به عنوان موتور محرکه جهش تولید ر راستای جذب سرمایه‌گذاران به روستا‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
فرماندار بردسکن از شورا‌های اسلامی خواست از حالت روزمرگی خارج و با خلاقیت و ایده در راستای توسعه و عمران روستا‌ها حرکت کنند و روستا‌ها به عنوان محور تولید در راستای طرح تحول روستایی و آمایش سرزمین که مورد تاکید دولت سیزدهم و استاندار خراسان رضوی است گام بردارند.

وی از بخشداران خواست با تشکیل کارگروهی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم روستا‌هایی که بتوانند موفق عمل کنند آنها را به لحاظ اعتباری مورد تشویق قرار دهند.
اوگفت با پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح پنل‌های خورشیدی مورد موافقت قرار گرفته است و چاه موتور‌های کشاورزی می‌توانند برای جلوگیری از خاموشی طرح پنل‌های خورشیدی را به مرحله اجرا در بیاورند. فرماندار بردسکن عنوان کرد در شهرستان بردسکن ۷۴ شورا و ۶۴ دهیاری وجود دارد که در این ۷۴ شورا شهری و روستایی ۲۲۷ نفر عضو این شورا‌ها هستند.
امام جمعه موقت بردسکن هم در این مراسم سیاست زدگی را یکی از آفت‌های خطرناک در شورا‌های اسلامی دانست وگفت: شورا‌های اسلامی نباید وارد جنجال‌ها و بازی‌های سیاسی شوند بلکه باید در راستای حل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان صدای مردم باشند و از مدیران مطالبه‌گری کنند.
حجت الاسلام علی اصغر ارزانی افزود: شورا‌های اسلامی باید با فساد مبارزه کنند و با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تخلف مبارزه جدی داشته باشند نه اینکه در برخی مواقع اقدام به قانون فروشی کنند.
امام جمعه موقت بردسکن گفت: شورا‌های اسلامی باید با روحیه انقلابی و بسیجی در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشند و خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

 

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند