Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@10:21:58 GMT

ثبت نام ازدواج دانشجویی ۱۴۰۰ آغاز شد + جزئیات و لینک

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۱۴۲۶

ثبت نام ازدواج دانشجویی ۱۴۰۰ آغاز شد + جزئیات و لینک

دبیرستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان گفت: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای یکساله در مراسم ازدواج دانشجویی ایجاد شد که الحمدلله در سال ۱۴۰۰ بیست و چهارمین دوره طرح "همسفر تا بهشت" آغاز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان، حجت‌الاسلام خوشنویس زاده اصفهانی با اشاره به اینکه برنامه ملی "همسفر تا بهشت" با تحقق شعار ازدواج به هنگام، آسان، آگاهانه و پایدار با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مشاوره و مراقبت‌های پس از ازدواج و اعزام دانشجویان به مشهد مقدس در تلاش است تا فرهنگ این امر مقدس را در جامعه دانشگاهیان نهادینه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به ضعف‌های موجود در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی برای متأهلان تاکید کرد: در این رابطه باید همه متولیان و دستگاه‌های مرتبط با جوانان و با کمک خیران زمینه ازدواج آسان را در میان دانشجویان فراهم آورند.

حجت الاسلام والمسلمین خوشنویس زاده بیان کرد: سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای یک‌ساله در مراسم ازدواج دانشجویی ایجاد شد که الحمدلله در سال ۱۴۰۰ بیست و چهارمین دوره طرح "همسفر تا بهشت" آغاز شده است و کسانی که تاریخ عقد آنها از ۰۱/‏۰۱/‏۹۸‬ تا شهریورماه ۱۴۰۰ می‌باشد می‌توانند با مراجعه به سامانه www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

کد خبر 499214

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ثبت نام ازدواج دانشجویی 1400 ازدواج دانشجویی در کرونا هدیه ازدواج دانشجویی ازدواج دانشجویی دانشگاه تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ازدواج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد