Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکشنبه آینده جلسه رای اعتماد به کابینه جدید این رژیم را برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - «یاریو لوین»، سخنگوی کنست رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که روز یکشنبه آینده نشست کابینه برای رای اعتماد به کابینه جدید، برگزار خواهد شد.

پیشتر نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که به کابینه جدید در اراضی اشغالی رای مثبت خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «جروزالم پست»، سخنگوی کنست رژیم صهیونیستی در این باره می‌گوید «جلسه رای اعتماد به کابینه جدید طی ۷ روز آینده برگزار خواهد شد.»

هفته گذشته احزاب مخالف «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر سر تشکیل کابینه ائتلافی به توافق رسیدند؛ قرار است کابینه‌ای با حضور ۸ حزب در اراضی اشغالی تشکیل شود.

در همین حال «یولی ادلشتاین»، وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی ضمن اعلام تمایل خود برای رقابت بر سر ریاست حزب لیکود، بر لزوم کنار رفتن نتانیاهو از قدرت تاکید کرد.

او می‎گوید که آماده است جانشین نتانیاهو در ریاست حزب لیکود شود.

بیشتر بخوانید: ادعا‌های ضد ایرانی مقام‌های رژیم صهیونیستی نتانیاهو: تقلب بزرگی روی داده/ بنت: نتانیاهو باید از قدرت کنار برود

«یائیر لاپید» و «نفتالی بنت»، روسای احزب «یش عتید» و «یامینا» پیش از این بر سر تشکیل کابینه و نخست وزیری چرخشی به توافق رسیدند.

تشکیل کابینه جدید در اراضی اشغالی را می‌توان پایان دوران سیاسی نتانیاهو توصیف کرد.

«بنت» پیش از این اعلام کرد که خواهان برگزاری نشست رای اعتماد کنست در روز چهارشنبه شده و «یائیر لاپید» نیز موکول کردن رای گیری به هفته آینده را تصمیمی نادرست توصیف کرده بود.

سران ۸ حزب تشکیل دهنده ائتلاف جدید در رژیم صهیونیستی، روز یکشنبه گذشته تشکیل جلسه دادند؛ در این جلسه، علاوه بر «بنت»، «یائیر لاپید» رییس حزب «یش عتید»، «بنی گانتز»، رییس حزب «آبی و سفید»، «آویگدور لیبرمن»، رییس حزب «اسرائیل خانه ما»، «گیدئون ساعر»، رییس حزب «امید جدید»، «ماراو میکائیلی»، رییس حزب کارگر، «نیتزان هورویتز»، رییس حزب «مرتس» و «منصور عباس»، رییس «فهرست عربی متحد»، حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کنست رژیم صهیونیستی کابینه جدید تشکیل کابینه رای اعتماد رییس حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت به دلیل شکست اطلاعاتی در حمله هفتم اکتبر حماس تحت فشار قرار دارد به هیچ عنوان تمایلی ندارد طی یک توافق که به آزادی اسرای صهیونیست منجر شود، اقدام به آزادی هزاران اسیر فلسطینی کند. با این حال، شهروندان صهیونیست به شدت به این تصمیم نتانیاهو معترض هستند. 

به گزارش الجزیره، هزاران تظاهرکننده صهیونیست امشب (سه شنبه) با تجمع در خیابان‌های تل آویو خواستار رسیدن به توافق با جنبش حماس به منظور آزادی اسرای صهیونیست شدند. 

این افراد با تجمع در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، خواستار توافق نهایی دولت نتانیاهو با حماس در این باره شدند. 

تظاهرکنندگان که برخی از آنها از خانواده اسرای صهیونیست بودند طی شعار‌ها و پلاکارد‌هایی که در دست داشتند، خواستار آزادی فوری اسرا شدند. برخی از معترضان پلاکارد‌هایی با شعار "ما فراموش شده ایم" در دست داشتند، که تاکید داشت به تصمیمات کابینه جنگ در فراموشی اسرا و در اولویت قرار دادن مسائل دیگر انتقاد دارند. 

ماه هاست که خانواده اسرا و شهروندان صهیونیست با بستن بزرگراه‌ها و خیابان ها، تجمع در برابر پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و سایر مراکز دولتی از کابینه نتانیاهو می‌خواهند لج بازی را کنار گذاشته و تن به توافق با طرف فلسطینی بدهد. 

با این حال، کابینه راستگرای نتانیاهو تاکید دارد آزادی اسرا تنها از طریق نظامی میسر است؛ اقدامی که تاکنون جان شماری از اسرای صهیونیست در غزه را گرفته است. 

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی؛ و بتسالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تهدید کرده اند در صورتی که دولت نتانیاهو بخواهد در مذاکرات با حماس اقدام به آزادی شمار زیادی از اسرای فلسطینیان در ازای آزادی اسرای صهیونیست کند، از کابینه ائتلافی خارج خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی