Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@19:41:30 GMT

بهبود تقاضای جهانی نفت ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۱۵۲۵

بهبود تقاضای جهانی نفت ادامه دارد

مدیرعامل بی‌پی پیش‌بینی کرد که بهبود تقاضای نفت پایدار و عرضه نفت خام آمریکا محدود خواهد بود.

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، برنارد لونی اعلام کرد که بی‌پی انتظار دارد تقاضای جهانی نفت به‌طور قابل توجه‌ای بهبود یابد و عرضه نفت خام شیل ایالات متحده همچنان محدود باشد.

وی گفت: شواهد بسیاری مبنی بر بهبود قابل توجه تقاضا وجود دارد و به نظر می‌رسد تولید نفت شیل همچنان محدود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم شرایط کنونی به همین شکل ادامه یابد.

نفت خام برنت هفته گذشته برای نخستین بار در دو سال گذشته با قیمت بیش از ۷۰ دلار برای هر بشکه بسته شد، زیرا واکسیناسیون انبوه کرونا به بازگشایی بعضی اقتصادهای نیمکره شمالی و بهبود حمل‌ونقل و مصرف نفت کمک کرده است.

مدیرعامل بی‌پی اظهار کرد: معتقدم واکسن‌ها مؤثر هستند، فقط باید آنها را به نقاط بیشتری منتقل کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نفت ایالات متحده دلار واکسیناسیون ایالات متحده دلار نفت واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی از افزایش ۲۵ درصدی ضریب ایمنی مجتمع بندری انزلی خبرداد و گفت: شاخص ایمنی عملیات بندری کل بنادر کشور در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۲ رشدی ۲۷ درصدی به همراه داشته است.

 عبدالله جعفری امروز شنبه، ۸ اردیبهشت ماه در حاشیه نشست تبیین راهبردهای حوزه HSE، آتشنشانی و پدافندغیرعامل سال ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و دست اندرکاران و ذی‌نفعان بخش HSE این اداره کل در بندرانزلی برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از سال گذشته اهم حوزه‌های راهبردی، اقدامات و اهداف عملیاتی که لازم است ستاد، بنادر و شرکت‌های خصوصی جهت ارتقا ایمنی بنادر انجام دهند را در قالب منشور راهبردی اهداف و اقدامات عملیاتی تهیه و به کلیه بنادر ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته این مهم برای اولین بار در سازمان بنادر صورت گرفت، تصریح کرد: بر اساس این منشور اقدامات بنادر و شرکت‌های خصوصی تبیین و منجر به کاهش حوادث انسانی ناشی از کار در بنادر شد.

مدیر HSE سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۸ درصد از کل حوادث انسانی ناشی از کار کاهش یافته، تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد از حوادث منجر به فوت نیز کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی این نتایج مثبت نتیجه تلاش و همدلی آحاد ذی‌ربط سازمانی و شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر بوده، تاکید کرد: در سال‌جاری موضوعات مرتبط با HSE بنادر نیز به صورت عملیاتی و موثرتر گذشته، اجرا و پیگیری خواهد شد و در راستای اجرایی سازی منشور راهبردی سال ۱۴۰۳ نیز، تبیین موضوع به صورت حضوری با ارکان HSE در هر بندر به صورت جداگانه جلساتی خواهیم داشت.

جعفری تاکید کرد: در این جلسات ضمن بیان دستاوردهای این منشور، با مدیرکل، معاونین و همچنین افراد ذی‌ربط در بندر و کسانی که با عملکردشان باعث ارتقا ایمنی بندر می شوند، همفکری داشته باشیم و همه این اقدامات و جلسات حضوری برای این است که بتوانیم بنادر کشور را ایمن‌تر از سال قبل پیش ببریم.

وی افزود: با در نظر گرفتن اقدامات متعدد سعی بر آن داریم تا با افزایش ایمنی شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر، بتوانیم بنادر کشور را بیش از پیش ایمن‌تر کنیم.

جعفری با بیان اینکه این منشور راهبردی یک ساختار کلی و نقشه راه برای بنادر است، تصریح کرد: نمی‌توان ساختار کلی و نسخه واحد برای همه بنادر در نظر گرفت و به همین منظور با هم‌اندیشی مدیران بنادر، خروجی اجرایی سازی منشور را به صورت اختصاصی برای هر بندر احصا می‌کنیم.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی در پایان ضمن تقدیر از مدیرکل و معاونین بنادر و دریانوردی استان گیلان، گفت: از سال گذشته تا به امروز ضریب ایمنی بندر انزلی بیش از ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده که از منظر ایمنی یک کار فوق العاده است و این یعنی بسیار تلاش شده و تعداد حوادث انسانی تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرده و این نوید داده می شود که بتوانیم با تلاش آحاد ذی‌ربط، سالی بدون حادثه را در بندر انزلی شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!