Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احسان احمدی‌نصر» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه مدیریت نکردن فضای تبلیغاتی موجب زشت شدن چهره شهر می‌شود، افزود: در همین راستا چند سالی است بحث ایجاد فضاهای انتخاباتی در سطح شهر مطرح شده تا با ایجاد این فضاها هم امکان انجام تبلیغات کاندیداها در سطح شهر فراهم شود و هم منظر شهری دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین راستا بیش از ۱۰۰ نقطه در سطح شهر کرمانشاه شناسایی و آماده سازی شده تا کاندیداهای شورای شهر و ستاد انتخاباتی آنها از این نقاط برای انجام تبلیغات خود استفاده کنند.

احمدی نصر خاطرنشان کرد: در همین راستا با مراجع قضایی هم هماهنگی های لازم صورت گرفته که با دعوت از روسای ستادهای تبلیغاتی تذکرات لازم به آنها داده شده تا از هرگونه آلودگی بصری در سطح شهر در ایام تبلیغات کاندیداها پیشگیری شود.

لزوم توجه جدی به چهره شهر

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به گونی پیچ کردن پایه‌های مونوریل، گفت: پایه های مونوریل برای تبلیغات مناسب نیست، اما متاسفانه در دوره های گذشته شاهد نصب پوستر کاندیداها بر روی این پایه ها با استفاده از تفنگ هیلتی (میخ کوب بتن) بودیم که این امر موجب می شود ضمن ایجاد آلودگی بصری، این سازه ها به لحاظ ساختاری هم دچار مشکل شوند.

وی ادامه داد: زمانی که این میخ ها را از پایه های بتنی استخراج می کنیم نه تنها رد آن بر روی سازه باقی می ماند، بلکه این سوراخ زنگار گرفته و این زنگار را به میله گردهای داخل ستون انتقال داده و موجب آسیب سازه ستون ها می شود.

احمدی نصر بیان کرد: در همین راستا امسال ستون ها را گونی پیچ کرده ایم که آسیبی به سازه ها وارد نشود و امکان انجام تبلیغات بر روی همین گونی ها فراهم باشد.

این مسوول از همه کاندیداهای شورای شهر و ستادهای تبلیغاتی آنها خواست تا در ایام تبلیغات مراقب سیما و منظر شهری باشند و بدانند که اولین گام برای اینکه حسن نیت خود را در خدمت به شهر و مردم شهر نشان دهند، حفظ همین سیما و منظر شهری است.

کاندیداها از بستر فضای مجازی استفاده کنند

وی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا و نیز کاهش هزینه های تبلیغات توصیه می شود کاندیداها بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغاتشان استفاده کنند.

او افزود : افزایش مشارکت مردم در انتخابات برای مجموعه شهرداری یک اولویت است و تمام تلاش خود را جهت تحقق بخشی به این مهم بکار خواهیم گرفت و از مردم نیز درخواست داریم ما را در این بین کمک کنند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در شهر کرمانشاه ۱۶۶ داوطلب شورای اسلامی شهر در عرصه رقابت انتخابات حضور دارند و حدود ۸۵۰ هزار نفر نیز در این شهر واجد شرایط رای دادن هستند.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر شورای اسلامی شهر کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شهرداری کرمانشاه کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی دوره انتخابات همین راستا شهر کرمانشاه اسلامی شهر سطح شهر پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان

ستاد تبلیغاتی صدا و سیما اعلام کرد مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی یعنی از فردا (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌ها روزانه در ساعات ۷ و سی دقیقه، ۱۵ و سی دقیقه و ۲۳ و سی دقیقه از شبکه آبادان پخش می‌شود همچنین ویژه برنامه مناظره‌های نامزد‌ها در ساعات ۱۱، ۱۸ و یک بامداد از سیمای آبادان تقدیم مخاطبان خواهد شد.  

نوبت پخش فیلم های نامزدها بر اساس حروف الفبا و بصورت چرخشی خواهد بود.  

در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.

انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود