Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر امروز‌ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: امر انتخابات به عنوان مقوله‌ای در ادوار مختلف رویکردی برای تغییر مدیریت در کشور بوده اما بسیاری از اوقات این تغییرات باعث تحول نشده است و شرایطی را فراهم کرده که موجب دلسردی و ناامیدی نسبت به انتخابات در جامعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان ادامه داد: این نگاه در گذشته صرفاً توسط رسانه‌های بیگانه ترویج می‌شد اما در حال حاضر رسانه‌های داخل نظام نیز به‌ صورت نامحسوس مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کند.

افزایش حضور پای صندوق‌های رأی، عامل تقویت جامعه است

وی خاطرنشان کرد: افزایش حضور در پای صندوق‌های رأی عامل تقویت جامعه است؛ هر کسی که ایران و آینده کشور را دوست دارد باید در این امر تکلیفی را برای خود در نظر بگیرد و مردم‌ را به حضور گسترده در انتخابات‌ دعوت کند.

مرتضوی اعلام کرد: از روز اول تشکیل ستاد اصفهان در رایزنی‌ها با ستاد کشوری، به دنبال حضور آیت‌الله رئیسی بودیم و روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه، در اصفهان میزبان وی خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان در خصوص فعالیت‌های این ستاد در اصفهان توضیح داد: یکی از سیاست‌های جدی ما در ستاد تلاش برای مشارکت حداکثری است و طبق صحبت‌های مقام معظم رهبری به دنبال این بودیم که کاندیدای اصلح را به‌ مردم معرفی کنیم.

وی گفت: در شهر اصفهان در ۱۵ منطقه و در بهارستان و سپاهان‌شهر نیز ستادهایی را تعریف کردیم که این ستادها زیر نظر خود کاندیدا است و در اقشار مختلف فعالیت‌ها تعریف شده و سعی کردیم در تعاملی دوسویه با رسانه‌ها در ۲ رویکرد حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

در دولت آینده مرزهای ارتباط با دیگر کشورها شکسته خواهد شد

مرتضوی در خصوص رویکرد سیاست خارجه آیت‌الله رئیسی یادآور شد: در دولت‌های قبل سیاست خارجی محدود به چند کشور شده است اما در دولت آینده این مرزها شکسته می‌شود و تلاش می‌شود به جز رژیم صهیونیستی با دیگر کشورها تعامل کامل داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان در خصوص مزیت آیت‌الله رئیسی نسبت به دیگر کاندیداها تأکید کرد: در دوره‌های گذشته مردم ما نسبت به کاندیداها عکس‌العمل نشان می‌دادند و در دوره قبل مردم را با دلار ۵ هزار تومانی ترساندند؛ اما الآن باید به کارنامه افراد توجه کرد و انتخابات صرف تغییر رئیس جمهور و وزرا نباشد؛ کفایت، جهادی عمل کردن و تحول‌گرایی در آقای رئیسی جمع شده است و این موارد در فعالیت‌های وی در آستان قدس رضوی شاهد بودیم؛ وی کاری کرد که همه کشور از خدمات آستان قدس رضوی استفاده کردند، این موارد با نگاه تحول‌گرا و نگاه جهادی ایشان صورت گرفت.

آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه به پالایش درونی پرداخت

وی اظهار کرد: در قوه قضائیه نیز به همین صورت بود؛ وی اول به پالایش درون قوه قضائیه پرداخت و شاهد بودیم قضات بسیار زیادی تنزل درجه پیدا کردند؛ همچنین شاهد بودیم در قوه قضائیه به دیگر حوزه‌ها نیز وارد شده و اقدامات خوبی را انجام داد؛ سندهای برنامه باید طوری حرکت کنند که کشور را رو به جلو ببرد نه اینکه وقتی دولتی سر کار می‌آید طبق سلیقه خود عمل کند و در نهایت به قرارگاه مرغ برسیم.

آیت‌الله رئیسی در جامعه دارای محبوبیت ۷۶ درصدی است

مرتضوی مطرح کرد: چرا به جایی رسیدیم که مردم به دنبال این هستند که اعتراض خود را با نیامدن به پای صندوق‌های رأی نشان دهند؛ اگر آیت‌الله رئیسی در حال حاضر با ۷۶ درصد مقبولیت و محبوبیت در جامعه برخوردار است به‌ دلیل رویکرد فعال، شجاع و خیرخواهانه وی است. 

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان در خصوص فضای انتخاباتی استان خاطرنشان کرد: ما در حاضر رو به جلو هستیم و در فرصت باقی‌مانده جلوتر نیز خواهد رفت؛ در اصفهان شاهد استقبال فراجناحی از آیت‌الله رئیسی بوده‌ایم همانطور که وی هم حضوری مستقل در انتخابات داشته‌ است.

وی ادامه داد: مردم در کشور به نتیجه رسیدند مرزهای باطل را کنار بگذارند و به سمت رویکردی نو بروند و این رویکردی رو به جلو است.

مرتضوی افزود: تیم ستاد مرکزی از قبل در جاهای مختلف با آیت‌الله رئیسی در ارتباط بوده‌ است؛ ما از دوره قبل و این دوره از نظام مسائل مختلف استخراج کرده و متناسب با همان نظام پیشنهاداتی را برای ارائه به وی آماده کردیم و در سفر اصفهان‌شان از برنامه‌های اصفهان رونمایی خواهند داشت.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان اعلام کرد: تلاش بر این بوده که نظام جمعی و نخبگانی فارغ از نگاه‌های سیاسی به رویکردهای مختلف داشته‌ایم.

باید آیت‌الله رئیسی را با کارنامه‌‌اش بشناسیم

وی گفت: تصور ما این است که تفنگی که می‌تواند فاصله ۱۰۰ متری را بزند، ۱۱۰ متری را نیز می‌تواند بزند؛ رویکرد عالمانه و جهادی آیت‌الله رئیسی در مسؤولیت‌های قبل این اعتماد را برای ما ایجاد می‌کند که در قوه مجریه نیز می‌توانند فعالیت مفید و تخصصی همراه با مشورت داشته باشد؛ نباید بگذاریم نگاه‌ها و برداشت‌های دشمنان در معرفی آیت‌الله رئیسی موفق شود، برای مثال شبکه ایران اینترنشنال که از منابع یهودی تغذیه می‌شود در این مسیر خیرخواه ما است؟ باید آیت‌الله رئیسی را با کارنامه‌اش تحلیل و شناسایی کنیم.

مرتضوی ادامه داد: تجارب نشان داده که نظام سلطه برای عدم رفاه این کشور همه تلاش خود را انجام می‌دهد؛ وظیفه ما در این مسیر این است که رسالت واقعی خود را در قبال برخی ستادها انجام دهیم؛ رویکرد خود آیت‌الله رئیسی برای تبلیغات تلاش، توکل، دوری از اسراف، قانون‌محوری، دوری از بی‌اخلاقی، عدم استفاده از ظرفیت‌های عمومی و دولتی و عدم تخریب کاندیدای جریان رقیب است که در مناظره‌ها نیر شاهد آن بودیم؛ در این مسیر نقد می‌کنیم اما تخریب نمی‌کنیم.

آیت‌الله رئیسی رویکرد فراجناحی دارد 

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی رویکرد فراجناحی دارد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها برای تشکیل دولتش استفاده خواهد کرد.

وی مطرح کرد: همه باید بدانند اگر کاندیدایی دست به تخریب و بی احترامی می‌زند در ادامه با عدم اقبال مردم و رسانه‌ها مواجه می‌شود.

مرتضوی در خصوص دیدگاه آیت‌الله رئیسی درباره کارگران یادآور شد: همیشه رویکرد وی تلاش برای حفظ ظرفیت‌های اقتصادی و ایجاد نظام اقتصادی برای اشتغال کارگران بوده‌ است؛ آیت‌الله رئیسی برای اینکه مردم در بحث اقتصادی راحت باشند در قوه قضائیه حتی بیش‌تر از قوه مجریه فعالیت داشته‌اند.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان گفت: مشکلات مربوط به صندوق‌های بازنشستگی مشکل چند دولت اخیر نیست؛ باید تدابیری اندیشیده شود تا افرادی در ریاست این صندوق‌ها قرار بگیرند که طمع نداشته باشند و شرایطی را فراهم کنند تا از ظرفیت‌های عمومی کشور برای جبران مافات استفاده شود؛ با نگاه مدبرانه و امیدآفرین می‌توان از ظرفیت اجتماعی به سمت حل دیگر مشکلات هم برویم.

دولت با نگاه اشرافی تحمل مردم را کم کرد می‌کند

وی بیان داشت: وقتی مردم حس کنند رئیس‌جمهور از سمت خودشان است امیدشان افزایش پیدا می‌کند؛ وقتی دولتی با نگاه اشرافی بر سر کار می‌آید تحمل مردم برای صبر را کم کرده است اما وقتی دولتی مردمی بر سر کار می‌آید تحمل مردم افزایش پیدا می‌کند.

مرتضوی در خصوص مسأله آب اصفهان ادامه داد: رویکردی که پیشنهاد ما بوده  این است که مسأله آب اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به سطح ملی منتقل شود؛ اولین رویکرد اشتباه در حوزه آب اصفهان در دولت هفتم و هشتم آغاز شد و‌ نگاه به این موضوع باید تغییر کند؛ رویکرد مشورت‌پذیری و توجه به مسائل مختلف کشور از ویژگی‌های شاخص آیت‌الله رئیسی است و با رعایت حقوق هر بخش باید مسائل حل شود.

وی یادآور شد: از روز اول دروغ‌هایی درباره ستاد مرکزی منتشر شد و با توجه به ضریبی که اخبار منفی در کشور مورد توجه قرار می‌گیرد مورد توجه قرار گرفت؛ البته شاهد این موضوع در مناظرات نیز بودیم.

مرتضوی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با صنعتگران داشتیم، بیان داشتند که رئیس بانک مرکزی در عرض چند ساعت چندین دستورالعمل مختلف صادر کردند؛ در این مسیر با چنین انسان‌های متزلزلی مواجه هستیم.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان بیان کرد: تصمیم آیت‌الله رئیسی برای شرکت در انتخابات به‌ جاترین تصمیم وی در این سال‌ها بوده است.

وی در خصوص کاندیداهای انتخابات مطرح کرد: عملکرد برخی کاندیداها در استان اصفهان، مشخص است؛ ساعت آنلاین بودن و چت کردن این افراد از ساعات تصمیم‌گیری‌شان بیش‌تر است؛ تجربه نشان می‌دهد این افراد در کارنامه‌شان نا موفق بودند.

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در اصفهان عنوان کرد: موضوع اسیدپاشی در اصفهان مربوط به ریاست آیت‌الله رئیسی نیست؛ اما وقتی چنین قضیه‌ای در سطح ملی مطرح می‌شود جای بحث دارد و موضوع این است که مسأله را دچار حواشی می‌کنیم و نمی‌گذاریم به طور درست بررسی شود و آن‌ را با مسائل سیاسی ترکیب می‌کنیم؛ در عرصه قضاوت باید خود کرسی قضاوت به مسأله بپردازد و باید به آن اعتماد کنیم.

وی در خصوص تیم همراه آیت‌الله رئیسی گفت: وی ارتباط و شناخت وسیعی با مدیران برتر کشور در حوزه‌های مختلف دارد و تجربه گذشته ایشان نیز نشان‌می‌دهد افراد با صلاحیت کامل و با رویکرد جهادی در کنار ایشان بوده‌اند.

مرتضوی بیان کرد: هر کاندیدایی طبق قانون می‌تواند یک ستاد در سطح ملی و ستادهایی در هر استان معرفی کند؛ اما به تعداد افراد علاقه‌مند می‌تواند ستادهای مختلفی در سطح استان‌ها شکل بگیرد و هیچکدام ارتباطی با ستاد مرکزی ندارند اما همه تا جایی که با راهبرد ستاد مرکزی یکسان‌اند مورد حمایت ما هستند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ر۳۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید رضا مرتضوی قوه قضائیه رسانه ها صندوق ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآن ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه قرآنی صورت گرفته در ایام ماه مبارک رمضان در اصفهان اظهار کرد: قرائت قرآن از اهمیت بالایی برخودار است و این روند باید در جامعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قرآن نور خانه است، ادامه داد: وقتی در خانه قرآن قرائت می‌شود، فرزندان قرآنی تربیت می‌شوند و باغ ویلایی نمی‌شوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نور قرآن بهترین نوع تربیت برای فرزندان است، افزود: برخی تنها یک فرزند دارند و بر این باورند که تربیت فرزندان سخت است و این در حالی است که اگر خانواده‌ها با قرآن باشند به راحتی می‌توانند ۱۰ فرزند را به خوبی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادر بودن در واقع معلمی است، گفت: وقتی پدر و مادر اهل قرآن و نماز نباشند، فرزندانشان قرآنی بار نمی‌آید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه با بیان اینکه همه دنیای کفر می‌دانند که از نظر نظامی حریف ایران نمی‌شوند، اضافه کرد: راه انقلاب با وجود دشمنان گم نمی‌شود و این از برکات قرآن است.

وی با بیان اینکه حیات طیبه از آن کسانی است که ایمان و عمل صالح داشته باشند، افزود: این افراد زنده هستند اما از ابعاد انسانیت خارج شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود، ابراز کرد: باید با آیه‌های قرآن زندگی کنیم و آیات کاربردی را به خوبی بشناسیم و استفاده کنیم.

کد خبر 6094939

دیگر خبرها

  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد