Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه آیت‌الله رئیسی در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها درخشان است و در طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای حل مشکلات کشور انجام یافته است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ‌کارنامه آیت‌الله رئیسی در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها درخشان است و در طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای حل مشکلات کشور انجام یافته که این برنامه‌ها تلاش‌های انجام یافته را مبرهن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مبارزه با اشرافی‌گری و فساد جزو اولویت‌های اساسی آیت‌الله رئیسی است که در این زمینه برنامه‌های موثری مشاهده شده و با ایستادگی در برابر رانت و اختلاس‌ها زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به وجود آمده ‌که با روی کارآمدن یک دولت انقلابی این مهم محقق خواهد شد.

‌نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری یک دولت انقلابی مشکلات و موانع کشور کاسته می‌‌شود و مردم اثرات انتخاب فرد اصلح و انقلابی را در زندگی خود مشاهده خواهند کرد که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

موسوی تصریح کرد: مهم‌ترین راه غلبه بر دشمنان ولایتمداری و وحدت است تا با انتخاب فردی انقلابی و جهادی مشکلات جامعه برطرف‌سازی شود و بتوانیم با رفع موانع و کمبودها به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و رونق تولید و زمینه پشتیبانی را در جامعه فراهم‌سازی کنیم.

وی بیان کرد: حضور حدأکثری مردم در پای صندوق‌های رای درس بزرگی به دشمنان داده و سبب کوری چشم دشمنان شده که با یاری مردم و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای می‌توانیم به عنوان پشتیبان نظام مقدس ایران اسلامی گام برداشته و به تمامی اهداف خود دست یابیم.

‌آخرین اخبار انتخابات 1400| اعلام لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر/ تذکر انتخاباتی دادستانی به کاندیداها / ممنوعیت راه‌اندازی کارناوال‌های خودرویی‌تأکید نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر‌ حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ با رأی خود سرنوشتمان را رقم بزنیماسامی و کد انتخاباتی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده شورای شهر تهران اعلام شد

نماینده مردم اردبیل در مجلس افزود: انتخابات مختص مردم است و هر گونه اشتباه و اقدام صحیح سبب تعیین و تغییر سرنوشت مردم خواهد شد که بنابراین نیاز است در این زمینه تمام سعی و تلاش دولت برای خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم باشد و مسئولان در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

موسوی تصریح کرد: ایجاد امنیت و اقتدار کنونی کشورمان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دوباره تثبیت می‌شود و انتظار می‌رود نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات رفتارهای سلبی را کنار بگذارند و برنامه‌های خود را برای حل مشکلات کشور ارائه دهند.

انتهای پیام/142/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم اردبیل برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، گفت: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرونده به دادگستری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، اصغر جهانگیر شامگاه چهارشنبه در سفر به کیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر در دستگاه قضایی بالا بودن ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، تصریح کرد: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرنده به دادگستری‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بررسی و تلاش جهت حل مشکلات مردم در نقاط مختلف از جمله اهداف سفرهای استانی رئیس قوه قضادئیه است، تصریح کرد: امشب نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان هستیم که در راستای سیاست‌های جدید قوه قضاییه مبنی بر خدمت‌رسانی مستقیم و بررسی مشکلات قضایی و حقوقی مردم انجام شده است.

جهانگیر خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه به همراه گروهی از مدیران و روسای سازمان‌ها به هرمزگان سفر کرده و هرکدام از مسئولان ماموریت حضور در یک منطقه و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و سرعت بخشی به حل آنها را دارند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم