Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن محمدزاده بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه سرو کمپانی تاجیکستان به همراه این تیم موفق شد در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال این کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کند. تیم فوتسال سرو کمپانی در فینال رقابت‌های لیگ برتر تاجیکستان برابر تیم "سیپر" موفق شد با حساب ۲ بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن محمدزاده ملی پوش ایرانی تیم فوتسال سروکمپانی زننده یکی از ۲ گل پیروزی بخش تیمش در این مسابقه بود.

محمدزاده به دلیل عملکرد بسیار خوبش در تیم سروکمپانی تاجیکستان مورد توجه مسئولان این باشگاه قرار گرفت و آن‌ها تصمیم گرفتند قرارداد این بازیکن را برای یک فصل دیگر تمدید کنند و به همین دلیل او فصل بعد هم در لیگ تاجیکستان حضور خواهد داشت.

همچنین علاوه بر محسن محمدزاده، مهدی مصطفایی، علی میکائیلی و روح الله ایثاری ۳ بازیکن ایرانی شاغل در تیم سروکمپانی تاجیکستان هستند.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتسال پرتغال/ شکست بنفیکا در شب گلزنی طیبی

محسن محمدزاده قبل از آن که به لیگ تاجیکستان بپیوندد سابقه بازی در لیگ ایران و تیم‌های ملی حفاری اهواز و فرش آرای مشهد را در کارنامه خود دارد. او همچنین چندین بار پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان را بر تن کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال محسن محمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد