Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان گفت: فعالیت انتخاباتی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در وقت اداری و همچنین استفاده از امکانات بیت‌المال در راستای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و حتما با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

او افزود: دست‌اندرکاران انتخابات اعم از مجریان، بازرسان و ناظران انتخاباتی در کمال امانت‌داری، بی‌طرفی و رعایت حقوق عامه بویژه حق‌الناس بودن حق رای مردم و با رعایت اصل قانون انتخاباتی سالم برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلگان بیان کرد: سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات‌های سالم و قانونی، فضای آرامش و اطمینان مردم به برگزارکنندگان انتخابات، بستر‌های لازم را برای تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کرده است.

او با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های مناسب لازم است زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شده تصریح کرد: حضور افراد و گروه‌های مرجع در تشویق مردم به حضور در انتخابات حائز اهمیت و تاثیرگذار بوده و امید است فضای انتخابات هر روز گرم‌تر و پرشورتر از روز قبل باشد.

شجاعی تصریح کرد: همه نیرو‌های اجرایی نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسوول هستند و در صورت هرگونه تخلف از قوانین انتخاباتی مراتب از مجرا‌های قانونی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق رسانه‌ها و با مطالعه کافی، معیار‌های انتخاب اصلح را بررسی و در زمان قانونی تبلیغات این معیار‌های را با ویژگی‌های کاندیدا‌ها تطبیق و فرد اصلح را براساس تکلیف، حجت شرعی، اخلاقی و وجدانی انتخاب کنند.

فرماندار دلگان تصریح کرد: دلگان همیشه در انتخابات خوش درخشیده و لوازم، ابزار و زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و مردمی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری فراهم شده و فضا بانشاط و بااخلاق سیاسی، اجتماعی و محلی با نزدیک شدن به روز انتخابات هر روز بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: آنچه برای ما به عنوان مجریان انتخابات مهم است تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات و بر این اساس تمام تلاش خود را خواهیم داشت انتخابات با سطح مشارکت حداکثری را برگزار کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرماندار دلگان رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: رئیسی ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

وی درخصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229493 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم