Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@03:44:46 GMT

پسری که نامزد سابقش را ربوده بود خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۱۸۷۳

پسری که نامزد سابقش را ربوده بود خودکشی کرد

خانم ۳۲ ساله ای که به دلیل اختلاف با نامزد سابق خود توسط نامبرده با تهدید سلاح گرم ربوده شده بود،با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، در کمتر از ۵ ساعت نجات پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ سردار  عباسعلی محمدیان،  فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی البرز مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه همایون ویلا کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دربررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار و شرور منطقه به دلیل اختلاف با نامزد سابق خود او را با تهدید سلاح سرد ربوده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به مکان نامشخصی منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد، گروگانگیر پس از ربودن گروگان او را به یک واحد مسکونی در شهر فردیس منتقل کرده که پس از ردزنی کارآگاهان با وی تماس گرفته و او را از عواقب این عمل مطلع کردند که متهم پس از شنیدن صحبت های ماموران در کمتر از ۵ ساعت گروگان را آزاد و خود متواری شد.

سردار محمدیان ادامه داد: با توجه به مسلح بودن گروگانگیر به سلاح گرم، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه مخفیگاه نامبرده در شهرک بعثت فردیس شناسایی و اکیپی از ماموران با هماهنگی مقام قضائی به آنجا اعزام شدند که متهم پس از مشاهده ماموران قصد شلیک کردن به سمت آن ها را داشت که با دعوت کردن او به آرامش، نامبرده عرصه را بر خود تنگ دید و با سلاح سرد اقدام به خودکشی کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان پلیس آگاهی آدم ربایی پژو استان البرز خودکشی آدم ربایی خودکشی ربوده شدن نامزد سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت زنی در محور مواصلاتی سیرجان-قطرویه به یک دستگاه وانت مزدا دوکابین حامل بار مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودرو را رها و به سمت مناطق کوهستانی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 749495

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان