Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:14:24 GMT

مشارکت 12 کتاب‌فروشی در طرح بهارانه کتاب اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۲۱۹۹

مشارکت 12 کتاب‌فروشی در طرح بهارانه کتاب اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از مشارکت 12 کتاب‌فروشی این استان در طرح بهارانه کتاب سال جاری در این استان خبر داد.

 عبدالله بحرالعلومی 18 خرداد با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه کتاب شریعتی، نمایشگاه کتاب ولایت، کتاب‌فروشی خیام، کتاب‌فروشی بهروز، کتاب‌فروشی حکیم، کتاب‌فروشی الدورادو، کتاب‌فروشی دکتر بوک، کتاب‌فروشی اورنگ، کتاب‌فروشی افق و کتابسرای مولانا از اردبیل، کتاب‌فروشی دانشجو از پارس‌آباد و کتاب‌فروشی دنیز از مشگین‌شهر در این طرح حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور پررنگ کتاب‌فروشی‌های استان اردبیل در طرح بهارانه کتاب اضافه کرد: سقف خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب همچون طرح زمستانه ۲ میلیون ریال است و خریداران می‌توانند از 20 درصد یارانه خرید کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی بهره‌مند شوند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اجرای طرح‌های حمایتی فصلی از کتاب‌فروشان با هدف هدایت بخشی از یارانه‌ها برای خرید از کتاب‌فروشی‌ها و توجه به این صنف صورت می‌گیرد تا با رعایت عدالت در توزیع یارانه، فرصت مصرف آن در سطح کل کشور هم برای کتاب‌فروشان و هم برای خریداران کتاب فراهم شود.
وی یادآور شد: مدت‌زمان اجرای طرح بهارانه کتاب در استان اردبیل هفت روز از 17 تا 23  خردادماه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتاب كتابفروشي طرح بهارانه کتاب استان اردبیل کتاب فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد