Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد شمس روز سه‌شنبه در جمع گروهی از طلاب یزد افزود: فردی که در صدر قوه مجریه قرار می‌گیرد اگر دارای بینش انقلابی و به استفاده از ظرفیت‌های کشور اعتقاد راسخ داشته باشد شاهد شکوفایی و تحول به نفع مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در انتخاب فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری آینده نباید نسبت به شخص خاصی تعصب داشت و معیار باید نوع نگرش و عملکردش باشد، ادامه داد: برای انتخاب فرد مناسب در این سمت باید با بررسی دقیق برنامه‌ها به خصوص لحاظ کردن خصیصه انقلابی فرد عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول فرهنگی استان اظهار کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و گزینش فرد اصلح با تبیین اهمیت و نقش مردم در این موضوع از سوی طلاب، روحانیان و سایر افراد تاثیرگذار اقدام مناسب در استان صورت گیرد و همه در قبال پیگیری اوامر مقام معظم رهبری باشند.

شمس به اهمیت تبیین معیار نامزدی اصلح بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: حضور در انتخابات یک ضرورت و موجب تقویت پایه‌های نظام و ارتقای امنیت و سدی محکم در برابر توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمن است .

به گفته وی، حضور حماسی اقشار مختلف مردم انقلابی و مومن در صحنه انتخابات موجب شکست و خنثی‌شدن تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است که در 42 سال گذشته هر زمان استکبار گمان کرد نظام پشتوانه مردمی ندارد تحریم‌ها را افزایش داد .

هم اکنون در ۲۲ حوزه علمیه خواهران یزد سه هزار و ۲۰۰ طلبه در حال تحصیل هستند و تعداد برادران طلبه هم  در ۱۴ حوزه علمیه استان هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شد. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان، ۲۸ خردادماه امسال در کشور برگزار می‌شود.

در استان یزد  ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ حوزه علميه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حوزه علميه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ حوزه علميه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی یزد انتخابات شهر و روستا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد