Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانلوییجی دوناروما باید به دنبال یافتن شماره پیراهن جدیدی در پاری سن ژرمن باشد

جانلوییجی دوناروما، دروازه بان 22 ساله تیم ملی ایتالیا که به صورت رایگان از میلان جدا می شود، در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار گرفته است و انتظار می رود به زودی با دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی راهی این تیم پاریسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گل ایتالیا، جانلوییجی دوناروما که متولد سال 1999 میلادی است، سال ها پیراهن شماره 99 را در میلان پوشید و این شماره پیراهن محبوب اوست. با این حال او در پاری سن ژرمن باید به دنبال یافتن شماره پیراهن دیگری باشد چرا که بند 576 مقررات و قوانین لیگ فرانسه به بازیکنان شاغل در این لیگ اجازه نمی دهد که آن ها شماره هایی غیرمنطقی چون 82 یا 45 بردارند. در لیگ فرانسه، شماره پیراهن بازیکنان از 1 تا 30 تشکیل می شود که شماره های پیراهن 1، 16 و 30 به صورت اختصاصی مختص به دروازه بان هاست. اگر تیمی دروازه بان چهارم داشته باشد، آن دروازه بان استثنائا پیراهن شماره 40 را به تن خواهد کرد. 

در پاری سن ژرمن، پیراهن شماره 1 برتن کیلور ناواسی است که طبق گزارش اسکای ایتالیا، از این تیم جدا نخواهد شد و سرخیو ریکو، دروازه بان دوم پاریسی ها که تا 2024 با این تیم قرارداد دارد، پیراهن شماره 16 را می پوشد. دنیس فرانکی، دروازه بان جوان آکادمی پاری سن ژرمن، پیراهن شماره 40 را می پوشد و تنها گزینه در دسترس دوناروما، فعلا پیراهن شماره 30 است. البته ممکن است پاری سن ژرمن از لیگ فرانسه بخواهد برای دوناروما استثنایی قائل شوند اما قبلا ماریو بالوتلی که همیشه در باشگاه های خود 45 می پوشید، مجبور شد در نیس و مارسی با پیراهن شماره 9 بازی کند. 

جانلوییجی دوناروما در آستانه انتقال آزاد به پاری سن ژرمن

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با نادر فریاد شیران؛ دم علی کریمی گرم، دست خیلی ها را رو کرد! ایران - بحرین؛ یک نیمه زشت،‌ یک نیمه زیبا | تحلیل بازی میلاد سرلک و عارف غلامی به تیم ملی دعوت شدند بارسلونا احتمال جذب رحیم استرلینگ را در نظر گرفته است ارلینگ هالند، هدف اصلی چلسی در نقل و انتقالات تابستان 2021

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جانلوییجی دوناروما پاری سن ژرمن شماره پیراهن پیراهن شماره دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

طرفداری | نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)