Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@08:06:30 GMT

ردیابی خبرنگاران در المپیک به وسیله GPS

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۲۸۳۱

ردیابی خبرنگاران در المپیک به وسیله GPS

مسئولان برگزاری المپیک به دقت عملکرد خبرنگاران را در بازی‌ها زیر نظر دارند تا این افراد فقط به مکان هایی که از قبل تعیین شده است بروند.

به گزارش خبرگزاری تاس، مسئولان ژاپنی قرار است رفت و آمدهای خبرنگاران خارجی را که برای تهیه گزارش از بازی های المپیک تابستانی به توکیو وارد می شوند را به دقت از طریق GPS نظارت کنند که این حرکت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری کیودو به نقل از سیکو هاشیموتو رئیس کمیته سازماندهی المپیک گفت: ما حرکت خبرنگاران را به شدت از طریق  GPS کنترل خواهیم کرد تا آنها از مناطق تعیین شده برای خود خارج نشوند. هاشیموتو همچنین تاکید کرد که تعداد هتل های رزرو شده مخصوص رسانه های خارجی از حدود ۳۵۰ به حدود ۱۵۰ هتل کاهش یافته تا محل اسکان روزنامه نگاران خارجی را متمرکز کند.

رئیس کمیته برگزاری المپیک همچنین گفت که در طی دو هفته از لحظه ورود خبرنگاران به ژاپن، روزنامه نگاران خارجی از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی منع خواهند شد و سفرهای کاری در اطراف شهر برای آنها صرفاً به مکان‌های ثابت که محدود می شود. 

مسابقات المپیک توکیو قرار بود از ۲۴ ژوئیه تا ۹ آگوست سال ۲۰۲۰ برگزار شود. به دلیل همه گیری، این مسابقات برای یک سال به تعویق افتاد و اکنون از ۲۳ ژوئیه تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ برگزار می‌شود.

این در حالی است که مسابقات بدون تماشاگران خارجی برگزار می شود و درباره حضور تماشاگران داخلی تصمیمی گرفته نشده است./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است