Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم داوطلبین احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را "مفسد" خواند.   به گزارش ایسنا، سید مجتبی محفوظی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بعد از نطق پزشکیان گفت: قرار نیست کسی اینجا نهج البلاغه حضرت علی‌(ع) را بر سر نیزه ببرد و ما هیچ گونه واکنشی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قرار نیست "کلام حضرت امیر" را بر علیه "کلام حضرت امیر" به کار ببریم. مخاطب فریادهای "ای مالک!...ای مالک!..." شما کیست؟ شما ۳۲ سال حکومت را در دست داشتید. بنابراین مخاطب "ای مالک!" خود ِشما هستید نه کسانی که رو در روی شما قرار گرفتند. شما باید پاسخ "ای مالک!"ها را بدهید.   نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: شما باید در مورد مظلومیت خوزستان، کردستان و سیستان و بلوچستان پاسخ دهید. یادتان رفته است که رئیس شما گفت که "من سرهنگ نیستم". بدون شک سرهنگ بودن سعادتی بزرگ است. شما قرار بود زبان دنیا را بلد باشید اما از فهم ملت خودمان هم عاجز بودید.   محفوظی در پایان تذکر خود داوطلبین رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را "مفسد" خواند و ابراز عقیده کرد: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، به خاطر رد صلاحیت به حق دو یا چند مفسد نیست بلکه به خاطر صف‌های طولانی مرغ و روغن و پنج برابر شدن میزان دلار است.   به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح روز در سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در سخنانی تلویزیونی تاکید کردند: به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان که خانواده‌های محترم و عفیفی بودند، نسبتهای خلاف واقع داده شد که بعداً  ثابت شد آن گزارشها غلط و خلاف است.   حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار این موارد در بین مردم و در فضای مجازیِ رها و بدون قید و بند، تأکید کردند: حفظ آبرو جزو بالاترین حقوق انسانها است بنابراین خواهش و مطالبه من از دستگاههای مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

کد خبر 6096384

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی