Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، همزمان با آغاز بکار این ستاد که یکی از بزرگترین و تخصصی ترین ستادهای انتخاباتی حامیان رئیسی در کشور است، ستادهای فرعی آن نیز در مراکز استان ها و شهرستان های کشور به صورت خود جوش توسط مدیران و متخصصین حامی سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات سیزدهیمن دوره ریاست جمهوری راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین افتتاح ستاد مرکزی متخصصین و مدیران کشور"سید صولت مرتضوی " معاون هماهنگ کننده ستادهای انتخاباتی رئیسی در کشور در سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های مردمی اقشار مختلف از دولت مردمی و ایران قوی گفت: صرفه جویی و جلوگیری از اسراف و تبذیر در ستادهای تبلیغاتی حامیان رئیسی  و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا باید نصب العین ستادهای انتخاباتی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر می بینیم امروز اقشار مختلف به ویژه در مناطق محروم کشور با عشق و علاقه وبصورت خود جوش در حمایت از نامزدی سید ابراهیم رئیسی منازل خود را تبدیل به ستاد کردند و با راه اندازی ستادهای انتخاباتی گسترده، کوچک و بزرگ حمایت خود را از این نامزد اعلام می کنند به خاطر عملکرد خوب و قابل دفاع رئیسی در مبارزه جدی با فساد اقتصادی، فقر زدایی، توجه به تولید و رسیدگی به وضع اقشارآسیب پذیرکشور در اقصی نقاط کشور است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی انتخابات ریاست جمهوری ستادهای انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود + ویدئو
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!