Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:32:19 GMT

توسعه ورزش قهرمانی بدون استعدایابی اصولی میسر نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۳۱۷۹

توسعه ورزش قهرمانی بدون استعدایابی اصولی میسر نیست

ایسنا/اصفهان معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: توجه به استعدادیابی و تقویت تیم های پایه یکی از ارکان مهم توسعه ورزش قهرمانی است که نباید از این مهم غفلت شود.

حسین زیبایی، امروز (سه شنبه -۱۸خردادماه) در جلسه هماهنگی سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، اظهار کرد: ظرفیت خوب آموزش و پرورش و شهرداری را در اختیار داریم و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش، تصریح کرد: ادغام دو المپیاد آموزش و پرورش و ورزش و جوانان می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها موجب استفاده بهتر از داشته ها شود.

معاون امور توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش قهرمانی بدون استعدایابی اصولی میسر نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به کسب ۱۲۹ مدال و رتبه سوم در سال ۱۳۹۷ و افزایش مدال ها به ۱۸۳ مدال و رتبه دوم در سال ۱۳۹۸، چشم انداز ما برای سومین دوره کسب رتبه نخست المپیاد است که باید بتوانیم در این دوره علاوه بر کسب مدال های بیشتر رنگ آنها را درخشان تر کنیم.

زیبایی تاکید کرد: با از دست دادن رشته هایی مانند اسکیت و ورزش زورخانه ای که همواره مدال های خوبی داشته ایم، باید بتوانیم جبران آن را در رشته های دیگر بکنیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۱ رشته از رشته های دوره های قبل حذف شده و رشته های سنگ نوردی، کوراش و بوکس اضافه شده است، اضافه کرد: باید سریع تر در این رشته ها ظرفیت ها و استعدادها را شناسایی و آماده کنیم.

زیبایی تصریح کرد: رشته های دو و میدانی، تکواندو، ووشو، جودو، شنا، شطرنج و ژیمناستیک نیاز به فعالیت بیشتری دارند و باید بتوانیم در این رشته‌ها به مدال های خوش رنگی برسیم.

معاون امور توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، افزود: در رشته های شطرنج، تنیس روی میز و دو ومیدانی بر اساس مصوبات جدید مسابقات باید ۱۰ درصد اعضای تیم ها از بخش روستایی و عشایری باشند و علاوه بر نظارت و برنامه ریزی برای تقویت ورزشکاران رشته های درگیر در المپیاد از قهرمان پروری برای بازی های آسیایی و جهانی غافل نخواهیم بود.  

میزبان سه رشته خواهیم بود 

همچنین رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان اصفهان، گفت: از میان رشته های المپیاد استعدادهای برتر، هفت رشته آن در مسابقات دانش آموزی برگزار می شود که از این تعداد میزبان مسابقات سه رشته ژیمناستیک، دو و میدانی و شنا خواهیم بود.  

نوریان با بیان اینکه آموزش و پرورش آماده هرگونه همکاری با ورزش استان است، افزود: تمام امکانات و ظرفیت این اداره همسو و هم راستا با ورزش استان است تا بتوانیم ورزشکاران بهتری را پرورش دهیم.

به گزارش ایسنا، جلسه هماهنگی سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور سیدمحمدطباطبایی- مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی- معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی جمالی- معاون ورزش قهرمانی، نرگس قدوسی- معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و روسای هیئت هایی که درگیر سومین المپیاد استعدادهای برتر هستند، نمایندگان شهرداری و آموزش و پرورش و اصحاب رسانه در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد. در ادامه روسای هیئت ها به بیان نقطه نظرات، موانع و مشکلات هیئت خود در برگزاری و حضور در مسابقات پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی المپیاد استعدادهای برتر کشور ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان المپیاد استعدادهای برتر معاون امور توسعه آموزش و پرورش ورزش قهرمانی توسعه ورزش مدال ها رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم