Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار از چهارگانه خود در بحرین موفق شد با نتیجه‌ای قاطع به یک پیروزی دلچسب مقابل میزبان گروه سوم دست یابد تا امیدواری به صعود ملی پوشان کشورمان از مرحله گروهی افزایش یابد.

در رابطه با این دیدار احمد کعبیان پور پیشکسوت و کارشناس فوتبال به خبرنگار مهر گفت: قبل از هر نقدی باید این پیروزی دلچسب را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی همیشه خوشایند است، به خصوص اگر برای تیم ملی اتفاق بیفتد و به ویژه اگر این پیروزی مقابل بحرین آن هم در خاک خودش باشد. لذا فارغ از هر نقد و تحلیلی، این پیروزی با ارزش را به ملت خوب کشورم تبریک می‌گویم.

کارشناس فوتبال بیان داشت: وقتی تیمی با نتیجه ۳ بر صفر برنده می‌شود، یعنی یک پیروزی قاطع و بدون حرف و حدیث به دست آورده است و این نتیجه ستودنی است. اما اگر بخواهیم بازی را به لحاظ فنی نقد کنیم، باید گفت همان‌قدر که تیم رو به جلوی ما خوب است و کمتر تیمی در آسیا توان مقابله با آن را دارد، در انتهای زمین مشکلاتی به چشم می‌خورد.

مدافع سابق فوتبال ایران تصریح کرد: بیرانوند در اوج آمادگی قرار ندارد و در قلب خط دفاع هم قدری خلا سرعت به چشم می‌خورد. اما مهم‌ترین نقطه ضعف در دفاع‌های کناری به چشم می‌خورد. این است که صادق محرمی و میلاد محمدی از آمادگی کامل دور هستند و حتی اسکوچیچ ناچار شد در پست دفاع چپ از بازیکنان غیر تخصصی استفاده کند و بعید نیست این اتفاق برای دفاع راست هم بیفتد.

کعبیان پور در ادامه خاطر نشان ساخت: تیم ملی ایران با این بازی و این نتیجه خط و نشانی هم برای عراق کشید. این پیروزی مثل تیغی بود که دو لبه داشت و هر دو لبه هم برای ایران برید. یک لبه آن بحرین را از سر راه برداشت و یک لبه آن هم عراق را به لحاظ روحی به هم ریخت.

مربی فوتبال گفت: افسوس زمان ویلموتس را می‌خوریم که به چه راحتی امتیازاتی را از دست دادیم که امروز برای جبران آن باید مرارت بکشیم. تیم ملی ما ناچار است نتایج ضعیف دوران ویلموتس را هم جبران کند.

وی تاکید کرد: ملی پوشان ما باید بدانند هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ما برای صعود از این گروه دو فینال دیگر هم پیش رو داریم که باید با فراموش کردن پیروزی برابر بحرین، با تدارک کامل در این دو بازی هم به میدان برویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند