Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:58:50 GMT

سقوط مرگبار ۲۹ افغانی به چاهی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۳۳۹۷

سقوط مرگبار ۲۹ افغانی به چاهی در بندرعباس

به گزارش اقتصادآنلاین، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۲۳:۲۰ شب گذشته با اعلام حادثه‌ای مبنی بر به سقوط ۲۹ اتباع افغانستانی در حفره چاهی در جاده‌ی فرعی منوجان به بندرعباس بلافاصله امدادگران پایگاه امدادونجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

در این عملیات ۳ ساعته، امدادگران جمعیت هلال احمر علاوه بر رهاسازی و نجات ۲۷ مصدوم از حفره چاه، یک مصدوم را به بیمارستان امام حسین (ع) منوجان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه ۲ نفر از اتباع خارجی جانشان را از دست دادند.

این حادثه در پی تردد غیرقانونی اتباع افغان و فرار از ایست بازرسی و حین عبور از مسیر فرعی جاده منوجان به بندرعباس رخ داده است.

پربیننده ترین پدر کرجی، پسر ۲۳ساله خود را به قتل رساند سارقی که پس از سرقت، طلاها را پس داد زورگیری از زنان پس از تصادف ساختگی ۵ کشته و ۱۳ مجروح در تصادفات جاده‌ ای استان فارس عامل قتل در عروسی از چوبه دار نجات یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سقوط در چاه تبعه افغانستان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش منزل مسکونی در اهواز

به گزارش تابناک، شاپور باقری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: ساعت ۲۳:۱۰ (۱۴ اردیبهشت‌ماه)، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آبگرفتی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند. با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۰۰:۲۰ بامداد پایان یافت.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت