Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروکلین نتس موفق به شکست میلواکی باکس شد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های پلی آف NBA تیم های بروکلین نتس و میلواکی باکس در دومین دیدار به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با حساب ۱۲۵-۸۶ به سود نتس پایان یافت. با این برد، سری ۲-۰ به سود نتس شد و اکنون دو بازی آینده دو تیم در زمین میلواکی برگزار می شود، جایی که در آن باکس و ستارگانش نیازمند بازگشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی امروز، بروکلین از همان ابتدا با نمایش خوب بازیکنانش پیش افتاد و تا آخر بازی نیز این برتری را حفظ کرد. همانگونه که انتظار هم می رفت جیمز هاردن در این بازی حاضر نبود. انتظار می رود هاردن در بازی های آتی تیمش نیز غایب باشد.

در تیم بروکلین تعداد امتیازهای پنج بازیکن این تیم دو رقمی شد که نشان از عملکرد بی نقص شاگردان استیو نش دارد. کوین دورانت با ۳۲ امتیاز بهترین بازیکن تیمش در بازی بود. در سوی مقابل اما یانیس آنتتوکومپو ۱۸ امتیاز و یازده ریباند ثبت کرد اما این آمار چندان کمکی به باکس نکرد و آنها به سختی شکست خوردند.

بازی بعد دو تیم بامداد جمعه برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود