Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:43:23 GMT

اعتراف افسر پلیس انگلیس به قتل زن جوان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۳۵۳۵

اعتراف افسر پلیس انگلیس به قتل زن جوان

به گزارش ایرنا از منابع خبری انگلیس، « وین کوزنز » ۴۸ ساله در دادگاه جنایی انگلیس موسوم به «اولد بیلی» حاضر شد و تائید کرد که اسفند سال گذشته خانم «سارا اورارد» را ربوده، مورد آزار جنسی قرار داده و سپس به قتل رسانده است.

کوزنز سه سال پیش به نیروی پلیس انگلیس ملحق شد و ماموریت او محافظت از پارلمان و مراکز دیپلماتیک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که او در زمان ناپدید شدن مقتول در حین خدمت نبوده است. این افسر پلیس که صاحب دو فرزند است پس از اینکه اسفند گذشته دستگیر شد، چندین بار اقدام به خودکشی کرد و به بیمارستان شد. انگیزه او برای ارتکاب این جرم هنوز روشن نیست.

گزارش پزشکی قانونی که هفته پیش منتشر شد حاکیست که خانم اورارد بر اثر فشار در ناحیه گردن (خفگی) جان باخته است. اورارد سوم مارس گذشته (۱۳ اسفند ۱۳۹۹)، پس از دیدار با دوستش در منطقه کلپهام واقع در جنوب لندن ناپدید شد. پلیس سپس اعلام کرد که جسد او در یک منطقه‌ جنگلی در نزدیکی شهر اشفورد کشف و شناسایی شد.

قتل این زن جوان جامعه انگلیس را شوکه و بهت‌زده کرد و موجی از خشم و اعتراض زنان را به همراه داشت. مدافعان حقوق زنان، پویشی را با عنوان «خیابان‌ها را دوباره از آن خود کنیم» به راه انداخته و در نزدیکی محلی که گفته می‌شود خانم اورارد ناپدید شده چندین تجمع برگزار کردند.

روزنامه‌ گاردین نیز امروز گزارش کرده است که خشم عمومی و زنان در یک حالت تصاعدی و فزاینده قرار دارد. بر اساس این گزارش هزاران زن انگلیسی تاکنون در شبکه های اجتماعی ترس و نگرانی را از امنیت خود وقتی در اماکن عمومی تنها هستند  به اشتراک گذاشتند.

گاردین چندی پیش گزارش داد که تقریبا تمام زنان جوان در این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و بدتر از آن، اعتماد خود را به حل این معضل از سوی مقامات مسئول از دست داده‌اند. بر اساس این گزارش، ۹۷ درصد زنان بین ۱۸ تا ۲۴ سال مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و هولناک‌تر آنکه ۸۰ درصد زنان از تمام گروه‌های سنی گفته‌اند که این معضل را در فضای عمومی تجربه کرده‌اند.

گفتنی است که آزار جنسی زنان در پارلمان انگلیس به عنوان نهاد قانون گذار نیز دو سال پیش خبر ساز و منجر به استعفای چند تن از اعضای دولت شد.

برچسب‌ها پلیس امنیت اعتراض انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت اعتراض انگلستان پلیس امنیت اعتراض انگلستان آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه از کشته شدن دو افسر خود و زخمی شدن شدید یک افسر دیگر در نبردهای مرکز نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر آرتی نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه امروز(دوشنبه) از کشته شدن دو افسر و زخمی شدن دو ت دیگر در نزدیکی پادگاه «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده است.

براساس این گزارش، در بیانیه ارتش اسرائیل در همین زمینه آمده است: این دو افسر در پی انفجار در ساختمانی در شمال نوار غزه کشته شدند.

پیشتر گردان های عزالدین قسام اعلام کرده بود که در یک کمین شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده اند.

کد خبر 848211 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد