Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال مقابل بحرین گفت: در نیمه اول، نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و ضعیف بازی کردیم. تیم بحرین از خیلی از تیم‌های معمولی ما هم ضعیف‌تر بود. ما زودتر می‌توانستیم به گل برسیم، اما استرس حاکم بر بازی و امتیازات، روی روند بازی تاثیر گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ توانست نیمه مربیان را از بحرین ببرد. در نیمه اول، تاکتیک تیم ملی روی ارسال‌های هوایی بود و بیشتر سعی داشتیم با خلاقیت فردی بازیکنان به گل برسیم. خط دفاع بحرین اجازه موقعیت را در نیمه اول به ما نداد. رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم با عملکرد خوب بازیکنان، ۳ امتیاز را کسب کنیم و برنده شویم. باید همه دیدار‌های خود را ببریم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به بحرین بزنیم. امیدوارم در ادامه اتفاق خوبی برایمان رخ دهد.

او ادامه داد: به فوتبال ایران خیانت شد. این نتایج و وضعیت فعلی جدول، در شان تیم ملی کشورمان نیست. آمدن ویلموتس به فوتبال ایران، ضربه اقتصادی بدی هم به کشور و هم به فوتبال وارد کرد.  باید با اقتدار صعود کنیم و به راحتی به جام جهانی راه پیدا کنیم.

او در مورد این که چه کسی بهترین بازیکن شب گذشته بود، اظهار کرد: همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. زور خط دفاعی بحرین به ما نمی‌رسید. مهدی طارمی فوق العاده بازی کرد و ۲ پاس گل خوب داد. آزمون کارش گل زدن است و همین کار را نیز به خوبی انجام داد. موج مثبتی در تیم ملی است و مردم دوست دارند به جام جهانی برویم. ان شاءالله فوتبالمان روز به روز پیشرفت کند و به سطح بالایی برسد.

بیشتر بخوانید

پاسخ اسکوچیچ به سوالات خبرنگار جنجالی بحرین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال، اظهار افزود: امروز فوتبال پویا، فشرده و سنگینی را شاهد بودیم و با وجود ریکاوری خوب بازی قابل قبولی را انجام دادیم و بازیکنان مقابل استقلال جنگیدند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه عملکردمان در نیمه دوم فوق العاده بود، عنوان داشت: قبول دارم د ر نیمه اول مثل نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که می‌توانستیم به گل دست یابیم.

مطهری یادآور شد: تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی متعهدانه کار کرد و تیم استقلال در بخش ضربات ایستگاهی تیم با کیفیتی است ولی به خوبی کنترل شأن کردیم.

وی با بیان اینکه معتقد هستم اگر کمی خودباوری داشتیم، می‌توانستیم پیروز میدان بشویم، اذعان داشت: بازیکنان به خاطر اتفاقات قبلی، خود باوری‌شان را از دست داده بودند با این حال امروز عملکردمان خیلی خوب بود و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص نیمه نخست توضیح داد: ما با ۲ مهاجم وارد زمین شدیم و دوست داشتیم حمله کنیم که چینش بازیکنان استقلال این اجازه را به ما نداد.

مطهری در مورد تعویض‌های تیم که با تأخیر انجام گرفت اظهار کرد: با چند تعویض تیم دوباره جان گرفت و بازی دادن به ارسلان مطهری موضوع تاکتیکی بود چرا که این بازیکن قدرت سرزنی خوبی در ضربات ایستگاهی دارد.

تیم تراکتور با تساوی بدون گل در مصاف با استقلال ۴۱ امتیازی شده و همچنان در رده چهارم جدول جای گرفت.

کد خبر 6094704

دیگر خبرها

  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم