Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:31:39 GMT

انهدام باند فروش اسلحه‌های واقعی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۱۵۴

انهدام باند فروش اسلحه‌های واقعی در فضای مجازی

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروش سلاح و تجهیزات نظامی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ذوالقدری در حاشیه دستگیری این افراد گفت: ماموران پایگاه هفتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان اقدام به رصد فضای مجازی کرده و در این راستا با یک صفحه که اقدام به تبلیغ فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی کرده بود، روبه رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد که این افراد به صورت باندی فعالیت دارند، گفت: با اقدامات انجام شده و کسب مجوز از مقام قضایی هویت اعضای این باند و مخفیگاه آنان در حوالی بزرگراه خلیج فارس مورد شناسایی قرار گرفت و درپی آن ماموران در عملیاتی به این محل رفته و چهار نفر را دستگیر کردند.  

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه این افراد گفت: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی، فشنگ، ادوات و تجهیزات نظامی و مقادیری موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از چهار متهم دستگیر شده، گفت: این افراد در جریان اعترافات خود اقرار کردند که این سلاح‌ها را از یکی از استان جنوبی کشور تهیه کرده‌اند و تلاش برای دستگیری این افراد نیز با هماهنگی استان مربوطه در حال انجام است.  

به گفته ذوالقدری، هر چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی تهران تهران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان