Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات گازرسانی به 7 روستای منطقه پیشکوه فریدونشهر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح را بیش از 580 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: گازرسانی به مناطق سخت گذر تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات مردم در تامین گاز برای مصارف خانگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه طبق طرح مهیا شده، گاز دهستان پیشکوه فریدونشهر از طریق شهرستان مجاور یعنی شهرستان الیگودرز در استان لرستان تأمین خواهد شد، افزود: پس از انجام آیین کلنگ زنی، بلافاصله عملیات حفاری برای لوله گذاری در محدوده‌ای از طرح که در شهرستان فریدونشهر قرار داشت انجام شد اما انجام طرح در استان لرستان به چالش های برخورد  که پروژه را با تاخیر مواجهه ساخت.

علوی، تصریح کرد: بخشی از لوله گذاری این پروژه از کنار جاده عبور می‌کند و در حریم جاده قرار دارد به همین دلیل می بایست مجوز حفاری از مسئولان راه و شهرسازی استان لرستان اخذ می گردید و از طرفی اگر می خواستیم مسیر عبور لوله را از حریم جاده خارج کنیم به اراضی کشاورزی برخورد می کردیم که این امر نیز معارض شخصی داشته و رفع معارض نیازمند هزینه‌های کلانی است .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: به محض اخذ مجوز حفاری در حریم جاده و با توجه به تامین لوله مورد نیاز، عملیات اجرایی خط تغذیه از سر گرفته می شود و درحال حاضر این پروژه در بخش شبکه روستایی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی، خاطر نشان ساخت: خط اصلی این طرح به طول ۱۳ کیلومتر تا اولین ایستگاه تقلیل فشار با قطر ۶ اینچ منظور شده است، این خط لوله ظرفیت گازرسانی برای همه روستاهای منطقه پیشکوه را داراست ولی در فاز نخست به هفت روستا گازرسانی صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان راه و شهرسازی استان گاز روستا گاز رسانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور