Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:21:14 GMT

دعوت از شناگر اصفهانی به تیم ملی جانبازان و معلولان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۳۸۲

دعوت از شناگر اصفهانی به تیم ملی جانبازان و معلولان

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، اولین مرحله اردوی استعدادیابی تیم ملی شنا جوانان، انتخابی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱جوانان بحرین، از هجدهم تا بیست و دوم خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.

علی مطلبی فشارکی شناگر جوان ورزش جانبازان و معلولان اصفهان از سوی فدراسیون جانبازان و معلولین به این اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی جوانان شنا جانبازان و معلولین فرا خوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشارکی به همراه ۱۱ ورزشکار دیگر که به این اردو دعوت شده‌اند، زیر نظر علیرضا ایزدی سرمربی، مهدی اکبرنژاد و احمد ملک‌پور مربیان استعدادیاب تیم ملی تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شنا جانبازان و معلولین ورزش اصفهان تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال