Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش‌ یک رسانه معتبر ژاپنی، خبرنگاران خارجی که خواهان پوشش بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ هستند، باید دو هفته در توکیو قرنطیه شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، المپیک 2020 توکیو با وجود مخالفت‌ مردم ژاپن به خاطر نگرانی از شیوع موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور، قرار است 23 جولای (اول مرداد) آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری «کیودو» ژاپن به نقل از تامایو ماروکاوا وزیر المپیک این کشور خبر داد ژاپن قرار است تمامی داوطلبان کمک به برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 که چیزی در حدود 70 هزا نفر هستند را در برابر کرونا واکسینه کند تا ایمنی در برابر همه‌گیری کووید-19 به حداکثر ممکن برسد.

طبق ادعای «کیودو» خبرنگاران خارجی که برای پوشش بازی‌های المپیک و پارالمپیک به ژاپن سفر خواهند کرد، نیز باید پیش از آغاز این بازی‌ها و به محض ورود به توکیو به مدت 14 روز در قرنطینه باشند.

خبرنگاران خارجی در المپیک توکیو زیرنظر خواهند بود

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری المپیک 2020 توکیو امروز (سه‌شنبه) خبر داده بود که خبرنگاران خارجی بازی‌های المپیک 2020 از طریق جی‌پی‌اس به دقت زیرنظر خواهند بود تا اطمینان حاصل شود مناطق مشخص شده از جمله هتل‌ها و سالن‌های ورزشی را ترک نخواهند کرد.

این اقدام برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود و تعداد اقامتگاه‌های خبرنگاران خارجی به 150 مکان کاهش خواهد یافت، این در حالی است که پیش از این قرار بود 350 مکان برای اقامت آنها در نظر گرفته شود. خبرنگاران خارجی نمی‌توانند در جریان برگزاری این بازی‌ها از اقامتگاه‌های شخصی استفاده کنند و یا در خانه‌های دوستان خود اقامت داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ژاپن پارالمپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو اخبار ژاپن پارالمپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو خبرنگاران خارجی بازی های المپیک المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال صربستان که آخرین بار در المپیک لندن حضور داشته است، با سرمربی کارکشته و نام آشنای خود ایگور کولاکوویچ به دنبال صعود به المپیک است. آنها برای رسیدن به این مقصود باید نتایج درخشانی در لیگ ملتهای والیبال کسب کنند.

ایران در اولین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال ساعت 3:30 دقیقه بامداد سوم خرداد ماه به مصاف صربستان خواهد رفت به همین منظور نگاهی به این تیم می اندازیم.

تیم والیبال صربستان در حال حاضر با 253 امتیاز در رتبه نهم رنکینگ جهانی قرار دارد. این تیم در منطقه‌ای قرار دارد که اگر این رتبه را حفظ کند می تواند از طریق رنکینگ راهی المپیک شود. سرمربیگری این تیم بر عهده ایگور کولاکوویچ مونته‌نگرویی است که چندین سال هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشته و به خوبی والیبال ایران را می شناسد.

*عملکرد ضعیف در سالهای گذشته:
تیم ملی والیبال صربستان علی رغم داشتن ستاره های زیاد، چندین سال است نتوانسته آن طور که باید و شاید نتایج درخشانی کسب کند و لیگ ملتهای والیبال یکی از آخرین فرصت ها برای این نسل از بازیکنان صربستان است.

*نتایج سال گذشته:
سال گذشته صربستان نتایج خوبی کسب نکرد. آنها در اولین تورنمنت در لیگ ملتهای والیبال با شش برد و شش شکست نهم شدند و نتوانستند به مرحله دوم صعود کنند. در جام ملتهای اروپا در یک چهارم نهایی برابر لهستان شکست خوردند و بالاخره در مسابقات انتخابی المپیک پایین تر از آمریکا، ژاپن،اسلوونی و ترکیه قرار گرفتند و نتوانستند جواز حضور مستقیم به المپیک را کسب کنند.

*ستاره های صربستان:
الکساندر آتاناسوویچ، مارکو پودراسکانن، نیکولا یُوُویچ، اوروش کواچوویچ، مارکو ایوویچ، دراژن لوبوریچ، میران کویونجویچ و پاوله پریچ از ستاره های فعلی این تیم هستند.

*کار سخت ایران
تیم ملی والیبال ایران اگر می خواهد این تیم را کنترل کند و بازی را پیروز شود، باید نقطه قوت این تیم که پست قطر پاسور و دریافت کننده است را از کار بیندازند. دراژن لوبوریچ و الکساندر آتاناسویچ دو قطر پاسور این تیم و اوروش کواچوویچ، میران کویونجیچ، پاوله پریج و مارکو ایوویچ دریافت کننده های این تیم هستند که دست ایگور کولاکوویچ را در این پست ها بسیار باز کرده است.

*آخرین تقابل با ایران در لیگ ملتهای والیبال:
تیم ملی والیبال ایران در فصل قبل مقابل صربستان در لیگ ملتهای والیبال قرار نگرفت و آخرین تقابل این دو تیم به سال 2022 بازیکنان می گردد که تیم ملی والیبال ایران در بازیکنان آخرین دور گروهی این تیم را شکست داد و راهی هشت تیم برتر شد.

*هدف صربستان:
بدون شک هدف این تیم کسب نتایج خوب در دوازده بازی لیگ ملتهای والیبال است. آنها اگر برابر تیم های قوی تر از خود ست بگیرند و برابر تیم های پایین تر از خود در رنکینگ پیروز شدند قطعا به المپیک می‌رسند. دیدار اول ایران در لیگ ملتهای والیبال برابر صربستان است و با توجه به اینکه ایران معمولا تورنمنت ها را خوب شروع نمی کند کار فوق العاده سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت