Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون در حالی به آمار ۳۶ گل زده برای تیم ملی رسیده که امروز پنجمین گلزن برتر فوتبال ملی ما است. او قادر است در بازی برابر کامبوج در یک روز جواد نکونام و علی کریمی را پشت سر بگذارد.

به گزارش طرفداری، در تاریخ فوتبال ملی کشورمان علی دایی، کریم باقری، جواد نکونام و علی کریمی بالاتر از سردار آزمون از نظر گلزنی هستند و البته بعد از سردار در بازیهای ملی کریم انصاری فرد ومهدی طارمی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست بهترین گلزنان فوتبال ملی را با هم مرور می کنیم: علی دایی ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی (میانگین ۰.۷۳ گل در هر بازی) کریم باقری ۵۰ گل در ۸۷ بازی (میانگین ۰.۵۷ گل در هر بازی) جواد نکونام ۳۹ گل در ۱۵۱ بازی (میانگین ۰.۲۵ گل در هر بازی) علی کریمی ۳۸ گل در ۱۲۸ بازی (میانگین ۰.۲۹ گل در هر بازی) سردار آزمون ۳۶ گل در ۵۴ بازی ملی (میانگین ۰.۶۶ گل در هر بازی)

حالا سردار آزمون این فرصت را دارد که با زدن ۴ گل در بازی برابر کامبوج که برای او قابل دسترس است، همزمان از علی کریمی و نکونام عبور کند. اگر این اتفاق رخ دهد، سردار آزمون بین ۳ گلزن اول تیم ملی خواهد بود. علی دایی، کریم باقری و سردار آزمون… شاید آزمون خودش هم باور نداشت این فرصت برایش این قدر زود فراهم شود.

به هر حال سردار آزمون همین حالا هم از حیث میانگین گل بعد از علی دایی نفر دوم است، شاید فرصت عبور کردن از تعداد گلهای کریم باقری هم برایش در آینده فراهم شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل در هر بازی سردار آزمون جواد نکونام کریم باقری میانگین ۰ علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟